Naslovna  |  Info  |  Vesti  |  Kraj kampanje o medijskoj pismenosti
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

25. 07. 2014. Beograd

Autor: D.D. Izvor: Danas

Kraj kampanje o medijskoj pismenosti

Konferencijom „Ne daj da te spinuju“, koja je održana juče u Medija centru, završen je prvi deo multimedijalne kampanje za medijsku pismenost. Ovu kampanju i čitav projekat pokrenula je Medijska koalicija, sa ciljem razvijanja kritičkog korišćenja medijskih sadržaja kod srednjoškolaca, a osmislila irealizovala P.R.A. agencija.

Krivo mi je što nisam bio na početku kampanje, ali kako ovu temu smatramo izuzetno značajnom, nisam propustio priliku da učestvujem na završnoj konferenciji kampanje. Vreme je da se obrati pažnja na to šta znaju učenici, kakve stavove imaju. Nije bitno koliko znaju, već kako reaguju na ono što misle da znaju, rekao je Srđan Verbić, ministar prosvete, nauke i tehnološkog razvoja.

Vukašin Obradović, predsednik Nezavisnog udruženja novinara Srbije, rekao je da su ušli u ovu kampanju sa ciljem da se medijska pismenost nađe u školama i da dobije veći značaj nego što ga ima u ovom trenutku. „Očekujemo podršku ministarstva, profesora i mladih. Izuzetno sam zadovoljan rezultatima kampanje“, rekao je Obradović.

Kampanja je počela krajem marta.

Nema komentara.

Ostavi komentar

NUNS zadržava pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni na veb sajtu.
Neće biti objavljivani komentari koji sadrže govor mržnje, pretnje, uvrede i psovke.
Očekujemo da tekstovi budu pravopisno i gramatički ispravni.
Komentari objavljeni na ovom veb sajtu predstavljaju privatno mišljenje njihovih autora a ne zvaničan stav NUNS-a.

NUNS bilten

Prijavite se na naš bilten