Naslovna  |  Info  |  Vesti  |  Ćosić: Radomirović nije demantovao nijedan podatak iz izveštaja TV N1
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

14. 08. 2015.

Autor: Jugoslav Ćosić

Ćosić: Radomirović nije demantovao nijedan podatak iz izveštaja TV N1

Direktor programa N1 za Srbiju Jugoslav Ćosić uputio je NUNS-u odgovor na pisma koja su NUNS-u uputili vlasnik TV Belle Amie i uredjivački kolegijum TV Zona Plus u vezi sa izveštavanjem televizije N1 o dodeli gradskih sredstava lokalnim medijima u Nišu. Pismo objavljujemo u celini.

Poštovani

 Objavili ste na vašem sajtu pismo direktora i glavnog urednika televizije Belle Amie iz Niša, Vitka Radomirovića koji televiziju N1 optužuje za neetičnost i neprofesionalizam. Radomirović ocenjuje da je prilog reporterke Gordane Bjeletić o dodeli opštinskih sredstava lokalnim medijima neobjektivan kao i da je teza da su njegovi mediji (Tv, radio, portal i Narodne Novine) od grada Niša dobili više od polovine ukupnog budžeta namenjenog medijima, jer su bliski vlasti, tendenciozna. Tvrdi, takodje, da je novinarka iz priloga namerno izostavila njegovu izjavu koju joj je poslao sms-om, već je samo, kako kaže “kratkim i nerazumljivim kadrom mobilnog telefona, tu poruku-dakle moju izjavu-bukvalno sakrila od gledalaca”.

 Najpre o činjenicama: Gospodin Radomirović, koji je i glavni urednik jedne televizije, ne razlikuje “kratak i nerazumljiv kadar mobilnog telefona” od jasne, transparentne grafike u kojoj je citirana suština njegove sms poruke. Apsolutno je, dakle, netačno da je njegova izjava “sakrivena”. Naprotiv.

 Gospodin Radomirović ne nalazi ništa neobično i pogrešno u činjenici da su njegovi mediji od ukupnih 51.128 200 dinara dobili više od 30 miliona, jer su, kako kaže: “najstariji, najgledaniji, najčitaniji i najveći”. Verujem da gospodinu Radomiroviću ne bi bilo čudno ni da je dobio svih pedeset i jedan milion. Ali, nama, ostalima, mora biti čudno. Kao što nam mora biti čudno i to što su njegova četiri medija zajedno sa televizijom TV Zona Plus, čiji je vlasnik sin ministra Gašića, dobili blizu 80%  gradskog novca namenjenog medijima.

 Ocenu o bliskosti ovih medija SNS-u u svom godišnjem izveštaju izneo Savet za borbu protiv korupcije, koji je osnovala država a ne reporterka N1 koja je svoj zadatak obavila odgovorno i profesionalno.

 Na poslednjem konkursu republičkog ministarstva kulture za pomoć medijima, najveći pojedinačni iznos koji je dodeljen, bio 3.880 000 dinara, od ukupne sume od 121 milion. Na istom konkursu, preduzeće: Politika, Novine i Magazini, dobilo je iznos od 3 miliona dok su Narodne Novine gospodina Radomirovića od grada dobile blizu 15 miliona. Možda gospodin Radomirović misli da su Narodne Novine “starije i čitanije” od Politike, ali nisu.

Uzgred, televizija Belle Amie je “najgledanija” jer je jedina. Pre nego što su druge dve televizije ugašene bila je treća.

 U pismu gospodina Radomirovića radi se, zapravo, o običnoj zameni teza i o arogantnom pokušaju pritiska na slobodne medije. Radomirović nije demantovao nijedan podatak koji je naveden u našem izveštaju, a N1 mu je pružio priliku da iznese svoje argumente, što je on odbio.

 Televizija N1 i njeni reporteri i dalje će svoj posao raditi odgovorno i profesionalno. Sa posebnom pažnjom pratićemo, izmedju ostalog, i konkurse za dodelu sredstava medijima, pre svega zbog toga što se radi o raspolaganju novcem građana Srbije.

 Direktor programa N1 za Srbiju

Jugoslav Ćosić

Komentari (3)

ostavi komentar
sub

15.08.

2015.

anonymous [neregistrovani] u 10:16

poštenjačine

Mnogo pošteni ovi iz SNS. Da nisu došli na vlast mi ne bi znali šta je to poštenje.

Odgovori
pet

14.08.

2015.

Boban [neregistrovani] u 14:51

Svaka Čast Gospodine Ćosiću

Najzad da neko objavi i napise istinu o porodici Radomirović. Gospodine Ćosiću svaka Vam čast na profesionalnosti. Na žalost porodica Radomirović će uskoro sa Gašićem postati vlasnik jedine preostale profesionalne kuće u Nišu, "Niške televizije"...
Negativna selekcija u punom zamahu...

Odgovori
pet

14.08.

2015.

anonymous [neregistrovani] u 14:27

d

Bravo belani I Zona Su teski mediji u nisu podrska za n1

Odgovori

Ostavi komentar

NUNS zadržava pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni na veb sajtu.
Neće biti objavljivani komentari koji sadrže govor mržnje, pretnje, uvrede i psovke.
Očekujemo da tekstovi budu pravopisno i gramatički ispravni.
Komentari objavljeni na ovom veb sajtu predstavljaju privatno mišljenje njihovih autora a ne zvaničan stav NUNS-a.

NUNS bilten

Prijavite se na naš bilten