Naslovna  |  Info  |  Vesti  |  Završena glavna rasprava po tužbi Vukašina Obradovića protiv TV Pink
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

24. 01. 2018.

Autor: Vera Barisic

Završena glavna rasprava po tužbi Vukašina Obradovića protiv TV Pink

Glavna rasprava po tužbi bivšeg predsednika Nezavisnog udruženja novinara Srbije (NUNS) Vukašina Obradovića protiv TV Pink završena je danas u Višem sudu Beogradu svedočenjem vlasnika i glavnog i odgovornog urednika te televizije Željka Mitrovića, a presuda će stranama u postupku biti dostavljena u zakonskom roku.

Obradović je tužio TV Pink, vlasnika i glavnog i odgovornog urednika te televizije Željka Mitrovića i Gorana Gmitrića jer je Pink 25. januara 2016. godine preneo Mitrovićevo otvoreno pismo u kome se iznosi, kako se navodi u tužbi, niz neistinitih informacija i uvreda.

Obradović je naveo da nije tačno da je prvo pristao da učestvuje u emisiji "Teška reč" koja se bavila stanjem u štampanim medijima, a onda odustao, poslavši izvinjenje SMS porukom, da nije tačno da pokušava da TV Pink oduzme pravo na prikazivanje dokumentarnog programa, kao i da nije slao SMS poruke u pijanom stanju, kako se to navodi u pismu.

Mitrović je u svedočenju rekao da navodi iz tužbe nisu tačni i da je Obradović u telefonskom razgovoru prihvatio da učestvuje u emisiji, a da je sat kasnije poslao SMS poruku da odustaje.

"Posle telefonskog razgovora odmah sam dao nalog da se pusti najava za emisiju i goste. Kada sam dobio SMS poruku bio sam iziritiran i ljut i seo sam da pišem pismo. To je bilo moje najumerenije i najcivilizovanije pismo koje sam ikada napisao", rekao je Mitrović.

On je kazao da u pismu nigde nije naveo da je Obradović bio pijan, već da ga je zamolio da mu ubuduće šalje poruke u treznom stanju.

Mitrović je nekoliko puta ponovio da je telefonski razgovor izmedju njega i Obradovića delovao pristojno i civilizovano, a onda dodao da je Obradović pričao sporo, zamuckivao, pa je imao utisak da je to "ili od umora ili da je pod dejstvom alkohola ili ko zna čega".

Pismo je više puta emitovano 25. januara 2016. na TV Pink, kao i sledećeg dana.

Obradović na ime naknade traži da mu TV Pink isplati 600.000 dinara. Osim Pinka, tužio je i medije koji su preneli Mitrovićevo pismo - Informer i E-novine.

 

Ovaj tekst je proizveden u okviru projekta Pravni saveti i zastupanje na sudu za članove NUNS - a koji podržava je organzacija Civil Rights Defenders.


Nema komentara.

Ostavi komentar

NUNS zadržava pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni na veb sajtu.
Neće biti objavljivani komentari koji sadrže govor mržnje, pretnje, uvrede i psovke.
Očekujemo da tekstovi budu pravopisno i gramatički ispravni.
Komentari objavljeni na ovom veb sajtu predstavljaju privatno mišljenje njihovih autora a ne zvaničan stav NUNS-a.

NUNS bilten

Prijavite se na naš bilten