Naslovna  |  Info  |  Vesti  |  Vojtehovski tužila Krstića zbog uvreda na Tviteru
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

16. 04. 2018.

Autor: A. Popović Izvor: Danas

Vojtehovski tužila Krstića zbog uvreda na Tviteru

Novinarka Tatjana Vojtehovski podnela je tužbu protiv Nebojše Krstića, marketinškog stručnjaka, zbog uzastopnih uvreda na njen račun na društvenoj mreži Tviter, Prvom osnovnom sudu u Beogradu, saznaje Danas.

Vojtehovski je na prvom ročištu, koje je bilo zakazano kao pokušaj pomirenja, tražila od Krstića javno izvinjenje što je on odbio tvrdeći da joj ništa na Tviteru nije pisao. Pravni zastupnici novinarke nisu precizirali odštetni zahtev, već su za početak zahtevali da se Krstić javno izvini i prestane da iznosi uvrede i „proganja“ Vojtehovski na Tviteru.

Marketinški stručnjak i aktivni kao tviteraš pod imenom @Krle22 na ovoj društvenoj mreži vodi svojevrsnu kampanju protiv Vojtehovski već nekoliko meseci unazad sa tvitovima uvredljive i ponižavajuće sadržine, a jedan od poslednjih i najcitiranijih u tabloidima bio je da je ona „saprofit koji se hrani ljudskom nesrećom i obmanjivanjem gledalaca“. Vojtehovski na uvredljive komentare uglavnom nije odgovarala, ali je onda odlučila da zaštitu potraži na sudu.

Izvori Danasa tvrde da se Krstić na ročištu ponašao „vrlo arogantno“ i da je izjavio da se „ne seća da je išta tvitovao“. Sledeće ročište zakazano je za 15. maj, do kada će advokati Vojtehovske odlučiti da li će i koliko odštetu tražiti. Tatjana Vojtehovski potvrdila je za Danas da je podnela tužbu protiv Krstića ne želeći da komentariše detalje procesa jer, kako je navela, veruje „da će sud biti na strani zakona“. Nebojša Krstić nije želeo da komentariše optužbe na njegov račun.

Informer plaća 100.000 dinara zbog neistina

Zbog objavljivanja neistina na naslovnoj strani Informera i stranama dva i tri tog lista, u tekstu pod naslovom „Hteli da otmu 23.200.000 evra“, u kojem se tvrdi da EU daje milione za rad BIRN-a, koji potom ucenjuje da budžetske pare dobije firma iz EU, Dragan J. Vučićević, odgovorni urednik Informera i izdavač tog tabloida Insajder tim, moraju da plate Georgievu 100.000 dinara.

Nema komentara.

Ostavi komentar

NUNS zadržava pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni na veb sajtu.
Neće biti objavljivani komentari koji sadrže govor mržnje, pretnje, uvrede i psovke.
Očekujemo da tekstovi budu pravopisno i gramatički ispravni.
Komentari objavljeni na ovom veb sajtu predstavljaju privatno mišljenje njihovih autora a ne zvaničan stav NUNS-a.

NUNS bilten

Prijavite se na naš bilten