Naslovna  |  Info  |  Vesti  |  TV Pink i RTS 1 najgledanije u Srbiji
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

02. 08. 2005.

Izvor: Beta

TV Pink i RTS 1 najgledanije u Srbiji

Najgledanija TV stanica u Srbiji u prvih sedam meseci ove godine bila je TV Pink, a zatim Prvi program Radio-televizije Srbije (RTS), pa BK Telekom, pokazuju rezultati elektronskog merenja gledanosti AGB Nilsen Midia Riserč (Nielsen Media Research).

TV Pink je od januara do jula učestvovala u ukupnom TV auditorijumu sa 22,5 odsto, RTS sa 21,7 odsto, a BK Telekom sa 11,4 odsto. Na četvrtom mestu je B92 sa 6,9 odsto, a slede RTS 2 sa 6,3 i RTS 3 sa 3,8 odsto učešća u TV auditorijumu.

Sve ostale stanice, koje se mogu gledati na teritoriji Srbije, imale su učešće manje od 1,5 odsto, saopštio je direktor AGB Nielsen Media Researć Darko Broćić.

Posmatrano po mesecima, TV Pink je bio najgledanija TV stanica u zemlji od januara do juna, a RTS u julu, naveo je Broćić.

On je ukazao i da TV stanice u poslednje vreme učestalo samostalno prezentuju podatke AGB Nielsen Media Research, ali ne poštuju pritom osnovna pravila celovitog objavljivanja podataka nekog istraživanja.

Najgledanija emisija na svim TV stanicama u prvih sedam meseci 2005. godine bio je prenos fudbalske utakmice SCG-Španija koji je 30. marta emitovala TV Pink (prosečan rejting gledanosti 27,5 odsto).

Na drugom mestu je poslednja epizoda serije "Rubi" koja je emitovana na TV Pink 29. januara (prosečan rejting gledanosti 23,5 odsto), a na trećem "Dnevnik 2" emitovan 6. januara na RTS 1 (22,2 odsto).

Najveći prosečan dnevni auditorijum u prvih sedam meseci 2005. imao je RTS 1 sa prosečno 3.948.000 gledalaca dnevno. TV Pink je imala 3.762.000, BK - 3.257.000, RTS 2 - 2.876.000, B-92 - 2.587.000 i RTS 3 prosečno 2.303.000 gledalaca dnevno.

Najduže je gledan program TV Pinka (u proseku 119 minuta dnevno), a sledi RTS 1 (110 minuta), BK (70), RTS 2 (43) i RTS 3 (33).

Jedan od bitnih faktora koji direktno utiče na broj gledalaca je i kvalitet tehničkog prijema signala određenih TV stanica.

Prema istraživanju, koje je za potrebe AGB Nielsen Media Researć uradio Strategic Marketing u proleće 2005. godine, na reprezentativnom uzorku od više od 7.000 domaćinstava, najbolji tehnički prijem imao je RTS 1.

Kvalitetan prijem signala RTS 1 ima 98,3 odsto domaćinstava u Srbiji, a slede RTS 2 (97,7 odsto), RTS 3 (94,8), Pink (91,8), BK (88,6) i B-92 (88,6).

Na rang listi 15 najgledanijih emisija našlo se ukupno osam emisija emitovanih na TV Pink i sedam na RTS 1.

Detaljna prezentacija TV scene u Srbiji nalazi se na sajtu http://www.agbnielsen.co.yu/srpski/vesti/index.shtml#37

Svi podaci AGB Nielsen Media Research zasnovani su na svakodnevnom elektronskom merenju gledanosti TV programa uz pomoć posebnih merača gledanosti (piplmetara) koji su instalirani u ukupno 890 domaćinstava na teritoriji Srbije bez Kosova i koja predstavljaju reprezentativan uzorak TV domaćinstava.

Prosečan dnevni uzorak na kome su ta merenja obavljana u prvih sedam meseci 2005. godine iznosio je 2.644 pojedinca.

AGB Nielsen Media Research je svetski lider u oblasti eletronskog merenja gledanosti TV programa, a Srbija je jedna od više od 30 zemalja u kojima ta kompanija deluje.

Nema komentara.

Ostavi komentar

NUNS zadržava pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni na veb sajtu.
Neće biti objavljivani komentari koji sadrže govor mržnje, pretnje, uvrede i psovke.
Očekujemo da tekstovi budu pravopisno i gramatički ispravni.
Komentari objavljeni na ovom veb sajtu predstavljaju privatno mišljenje njihovih autora a ne zvaničan stav NUNS-a.

NUNS bilten

Prijavite se na naš bilten