Naslovna  |  Info  |  Vesti  |  Efektiva: Neobavešteni korisnici Supernove mogu da raskinu ugovor bez naknade
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

21. 01. 2020.

Autor: Petar Gajić Izvor: N1

Efektiva: Neobavešteni korisnici Supernove mogu da raskinu ugovor bez naknade

Posle isključenja kanala Junajted medije, među kojima je i N1, sa kablovske mreže Supernova, udruženje za zaštitu potrošača "Efektiva" saopštava da građani kojima je bez najave promenjena programska šema imaju pravo da raskinu ugovor bez obzira na koliko trajanje ugovora su se prethodno obavezali.

U jednom od krajeva Beograda gde je Supernova najrasprostranjenija, mnogi su iznenađeni činjenicom da su neki kanali nestali.

Zoran Majstorović kaže da je godinama bio zadovoljan što je njegov operator imao dobar sportski paket.

"Radijus Vektor, Supernova... I do juče valjda, bili su svi ovi kanali. Sportklub 1, 2, 3, 4, 5.... Počinje Australian open, nemam gde da gledam. Uglavnom za sport mi je najvažnije", priča Zoran Majstorović, stanovnik Bloka 64 u Beogradu.

I mnogi drugi korisnici kablovske mreže Supernova su zbunjeni. Posebno jer nije bilo nikakvog obaveštenja da će kanali Junajted medije biti isključeni. Oni koji nisu gledali televiziju tokom vikenda i ne znaju za promenu programske šeme.

"Zvao sam ih. Uglavnom, tražio sam napismeno da mi odgovore jer nemam Sportklub, imao sam šest pred novu godinu. Pa ćemo da vidimo", kaže jedan građanin.

N1: A ako vam ne odgovore?

"Onda ćemo da ih menjamo", odgovara.

"Ja sam Supernova", navodi jedna gospođa koju smo sreli.

N1: Jel znate da nemate više kanale Junajted Medije, među kojima i N1 i Sportklub?

Gospođa: N1 imam. Sportklubove imam. Sve to imam.

N1: Nemate od subote. Sad od subote? Pa šta ćemo sad? Sad ponovo nešto da plaćam?

U udruženje za zaštitu potrošača "Efektiva" kažu da je Zakon o elektronskim komunikacijama potpuno jasan i u ovom slučaju na strani potrošača.

"Ako je došlo do izmene programske šeme, gašenja određenih kanala, koji su potrošaču bili možda i pobuda za sklapanje ugovora, onda potrošač po Zakonu o elektronskim komunikacijama, kao i po Zakonu o zaštiti potrošača, pa i Zakonu o obligacionim odnosima ima pravo da raskine takav ugovor", kaže Dejan Gavrilović iz Udruženja građana Efektiva.

Efektiva navodi i da ima dokaze da operatori kablovskih mreža, baš kao i kompanije za mobilnu telefoniju, izbegavaju da saopšte korisnicima kada imaju pravo na raskid ugovora bez naknade i po pravilu uveravaju ih da imaju pravo da promene paket.

"Kada želi da raskine ugovor dovoljno je da da izjavu o tome i mi savetujemo da to učini u pisanoj formi, kao i da u pisanom obliku traži i odgovor od operatera", navodi Gavrilović.

Najžešća rasprava o ukidanju kanala Junajted medije na mreži Supernova vodi se, po običaju na društvenim mrežama. A mnogi učesnici u tim raspravama uočavaju političku pozadinu poslovnih odluka

Nema komentara.

Ostavi komentar

NUNS zadržava pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni na veb sajtu.
Neće biti objavljivani komentari koji sadrže govor mržnje, pretnje, uvrede i psovke.
Očekujemo da tekstovi budu pravopisno i gramatički ispravni.
Komentari objavljeni na ovom veb sajtu predstavljaju privatno mišljenje njihovih autora a ne zvaničan stav NUNS-a.

NUNS bilten

Prijavite se na naš bilten