Naslovna  |  Info  |  Vesti  |  Obraćanja Vučića najgledanija na domaćim televizijama u 2020. godini
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

11. 01. 2021.

Autor: B. Cvejić Izvor: Danas

Obraćanja Vučića najgledanija na domaćim televizijama u 2020. godini

Tokom 2020. godine među najgledanijim televizijskim programima bila su obraćanja predsednika Srbije Aleksandra Vučića i konferencije za štampu povodom korona virusa, pokazuju podaci agencije Nielsen Audience Measurement koje je Danas dobio na uvid.

Radio-televizija Srbije nastavila je svoju dominaciju i u prethodnoj godini po broju najgledanijeg programa, odnosno 17 od „top 20“ programa emitovani su upravo na javnom servisu, dok je taj broj 2019. godine iznosio 13.

Na prvom mestu po gledanosti, kako pokazuju podaci Nielsena, je obraćanje predsednika Vučića na RTS 15. marta kada je saopšteno da se u Srbiji uvodi vanredno stanje zbog pandemije korona virusa.

Gledaoci u našoj zemlji potom su najviše gledali seriju „Južni vetar“, na trećoj poziciji je specijalna emisija RTS povodom uvođenja vanrednog stanja koja je emitovana takođe 15. marta.

Na četvrtoj i šestoj poziciji su obraćanja predsednika 17. marta i 2. aprila, dok je na petom mestu Dnevnik 2 RTS koji već godinama zauzima vodeća mesta po gledanosti u Srbiji.

Sledi, takođe tradicionalno, kviz Slagalica, pa serija „Junaci našeg doba“, konferencija Vade Srbije od 14. marta na temu korona virusa, a tek na desetom mestu pojavljuje se nešto sa televizije Prva, odnosno serija „Igra sudbine“.

U 20 najgledanijih programa su i konferencija predsednika o korona virusu od 27. marta, emisija „Oko specijal – korona virus“, serija „Vojna akademija“, emisija „Upitnik“ od 7. aprila, serije „Kamiondžije doo“, „Tajkun“ i „Švindleri“.

Poslednja tri mesta u „top 20“ zauzimaju emisija sa Prve „Prva tema“ emitovana 29. marta, film „Južni vetar“ od 1. januara na RTS i specijalna emisija „Covid 19“ sa televizije Pink 18. aprila.

Ova lista agencije Nielsen Audience Measurement, kako objašnjavaju, bazirana je na emisijama dužim od 10 minuta i na gledanosti ostvarenoj uživo plus odloženo do sedam dana. U analizu su uključene sve stanice sa nacionalnom frekvencijom, njihovi specijalizovani kablovski kanali, veće domaće i strane kablovske televizije.

Prethodnih godina takođe su među najgledanijim programima bili oni emitovani na RTS, a najčešće su to bili sportski događaji i domaće serije.

Poslednje tri godine među nagledanijem na televizijama nisu se našli rijaliti programi koji su nekada imali veliku gledanost.

Ukoliko posmatramo period od 2003. do danas pet domaćih serija sa RTS dominantno drže prve pozicije po gledanosti, a to su „Ranjeni orao“, „Selo gori, a baba se češlja“, „Moj rođak sa sela“, „Greh njene majke“ i„Bela lađa“.

Nema komentara.

Ostavi komentar

NUNS zadržava pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni na veb sajtu.
Neće biti objavljivani komentari koji sadrže govor mržnje, pretnje, uvrede i psovke.
Očekujemo da tekstovi budu pravopisno i gramatički ispravni.
Komentari objavljeni na ovom veb sajtu predstavljaju privatno mišljenje njihovih autora a ne zvaničan stav NUNS-a.

NUNS bilten

Prijavite se na naš bilten