Naslovna  |  Info  |  Vesti  |  Marić: Željko Mitrović kontroliše nekoliko televizija
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

09. 08. 2006.

Izvor: Danas

Predstavnici BK TV optužili Savet RRA za nesavestan rad

Marić: Željko Mitrović kontroliše nekoliko televizija

Beograd - Savet Republičke radiodifuzne agencije je zbog tolerisanja pozajmice koju je Televizija Pink dala TV Košavi, najblaže rečeno, radio nesavesno - ocenili su juče na konferenciji za novinare predstavnici BK televizije.

Glavni i odgovorni urednik BK TV Milomir Marić optužio je direktora TV Pink Željka Mitrovića da pod različitim stepenom kontrole drži tri ili četiri televizije, među kojima su Košava i Avala, koja je takođe dobila nacionalnu frekvenciju.
Marić je najavio da će se posle 15. avgusta sastati s predsednikom Saveta RRA Nenadom Cekićem radi dozvole koju je ta televizija zatražila za emitovanje programa preko kablovskih operatera. Marić tvrdi i da su kablovski operateri upozoravani da će im biti oduzeta dozvola ukoliko budu emitovali program BK TV.
Marićev zamenik Miodrag Popov, pozivajući se na konkursnu dokumentaciju Košave, rekao je da je ta televizija predala Savetu RRA i izvod o pozajmici od 18 miliona dinara koju je dobila od Pinka. RRA je prekjuče saopštila da izvod s tekućeg računa Košave, iz kojeg se vidi da je TV Pink toj televiziji pozajmila novac, nije bio u konkursnoj dokumentaciji, jer to nisu zahtevali uslovi konkursa.
Popov tvrdi da je prema dokumentaciji RRA TV Politika odbijena jer je depozit u njeno ime uplatilo fizičko lice, dok je tolerisana uplata Pinka za Košavu.
Finansijski savetnik BK TV Zorica Vojnović istakla je da je, uvidom u službenu dokumentaciju Košave, utvrđeno da je ta televizija dostavila na konkurs samo bilanse stanja i uspeha umesto kompletne dokumentacije i da je tu RRA učinila propust. Ona kaže da je TV Avala dala nerealno projektovan biznis plan zbog navedenog očekivanog prihoda u prvih šest meseci. Prema njenim rečima, da bi to postigla TV Avala je već trebalo da emituje program.
Pravni savetnik BK TV Dejan Manojlović istakao je da je Vrhovni sud zatražio od RRA kompletnu konkursnu dokumentaciju i dodao da očekuje da će odluke brzo biti donete.

R. F.

 

Nema komentara.

Ostavi komentar

NUNS zadržava pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni na veb sajtu.
Neće biti objavljivani komentari koji sadrže govor mržnje, pretnje, uvrede i psovke.
Očekujemo da tekstovi budu pravopisno i gramatički ispravni.
Komentari objavljeni na ovom veb sajtu predstavljaju privatno mišljenje njihovih autora a ne zvaničan stav NUNS-a.

NUNS bilten

Prijavite se na naš bilten