Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Reforma

13. 02. 2018.

Autor: Vesna Radojević Izvor: Raskrikavanje

Naprednjaci vladaju naslovnim stranama

Izborna lista "Aleksandar Vučić – Zato što volimo Beograd!" bila je ubedljivo najzastupljenija na naslovnim stranicama dnevnih listova u prve četiri nedelje kampanje, a njeni kandidati i lider naprednjaka bili su gotovo 90% slučajeva prikazani u pozitivnom kontekstu, objavila je Transparentnost Srbija.

Aleksandar Vučić, Siniša Mali, Goran Vesić i drugi kandidati sa liste (ukupno 13), kao i SNS, imali su 171 pojavljivanje na naslovnim stranicama devet dnevnih listova koji izlaze u Beogradu. Od toga 149 u pozitivnom kotekstu (87%), sedam u neutralnom (4%) i 15 u negativnom (9%), i to svih 15 u listu "Danas". 

Prema analizi Tranasparentnosti drugi po broju pojavljivanja su Dragan Đilas, Vuk Jeremić i Saša Janković, sa ukupno 68, uglavnom u negativnom kontekstu. Od 68 naslovnica na koje su se "probili", u pozitivnom svetlu su Đilas, Jeremić i Janković predstavljeni u 24 slučaja, u neutralnom u 6, a u negativnom u 38. Gotovo sva negativna (37 od 38) su u tabloidima.

"Da oslobodimo Beograd" ima 24 pojavljivanja (17 pozitivnih, 5 neutralnih i 2 negativna), lista Ivica Dačić 23 (17/6/0), lista Dosta je bilo i Dveri 20 (13/2/5) i Aleksandar Šapić 16 (4/5/7)

"Najekskluzivnija" je naslovna stranica 24 sata - pojavljuju se samo Aleksandar Vučić i kandidati sa njegove liste (46 puta, od toga 45 u pozitivnom kontekstu, jednom u neutralnom) i Aleksandar Antić jednom, u pozitivnom.

Podsetimo, kako smo ranije pisali besplatni dnevni list „24 sata“ koji zapravo predstavlja stranački bilten Srpske napredne stranke, preko firme „Sky comm group“ koja je njen izdavač finansiraju svi poreski obveznici. Naime, na poslednjem beogradskom konkursu za sufinansiranje medijskih projekata od javnog interesa, ova firma dobila je čak 5 miliona dinara. 

I drugi tabloidi koji o Srpskoj naprednoj stranci i Aleksandru Vučiću pišu isključivo pozitivno su na prošlom beogradskom konkursu za medijsko sufinansiranje dobili milione dinara. Tako su Studio B, tabloidi Alo, Srpski telegraf i Informer dobili ukupno 28 miliona dinara.

Nema komentara.

Ostavi komentar

NUNS zadržava pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni na veb sajtu.
Neće biti objavljivani komentari koji sadrže govor mržnje, pretnje, uvrede i psovke.
Očekujemo da tekstovi budu pravopisno i gramatički ispravni.
Komentari objavljeni na ovom veb sajtu predstavljaju privatno mišljenje njihovih autora a ne zvaničan stav NUNS-a.

NUNS bilten

Prijavite se na naš bilten