Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Privatizacija medija

13. 10. 2016.

Autor: Z. R. Izvor: Danas

Sindikat najavljuje štrajk zbog neisplaćenih zarada

Sindikat UGS ''Nezavisnost" u Radio-televizije Kragujevac (RTK) upozorio je poslovodstvo i vlasnika te medijske kuće da će, zbog neisplaćenih zarada, blokade računa firme i neispunjenih obaveza iz kupoprodajnog ugovora, kao i sumnjive isplate poslednjih plata "u najkraćem roku" da organizuje štrajk zaposlenih.

Rukovodstvo Sindikata juče je od nadležnih u Ministarstvu privrede zatražilo hitnu reviziju kupoprodajnog ugovora za RTK, koju je u oktobru prošle godine, uz još sedam - osam televizija diljem Srbije, kupio kruševački biznismen Radoica Milosavljević.

- Od privatizacije Radio-televizije Kragujevac prošlo je skoro godinu dana, a stanje u toj medijskoj kući je katastrofalno. Zaposlenima u RTK nisu isplaćene po četiri zarade, račun preduzeća u blokadi je za oko jedanaest miliona dinara, a poslednje zarade isplaćivane su sa računa drugog, odnosno preduzeća - "Sloga'' iz Kruševca, čime je izbegnuto izmirivanje dugovanja svim poveriocima, kao i zaposlenima u RTK koji su tužili preduzeće zbog neisplaćenih zarada, navodi se u jučerašnjem saopštenju ogranka UGS "Nezavisnost" u RTK.

Predsednik te sindikalne organizacije Goran Antonijević za naš list kaže da je u RTK juče počelo formalno izjašnjavanje radnika o socijalnom programu, kojim se zaposlenima koji žele da odu iz preduzeća nudi po 200 evra po godini radnog staža.

On podseća da se letos prilikom neformalnog izjašnjavanja, za socijalni program izjasnilo čak 44 od ukupno 67 zaposlenih u RTK, a da je tokom jučerašnjeg dana to učinilo tek njih osmoro.

Preti medijski mrak

Kragujevcu najozbiljnije preti medijski mrak, jer Radio-televizija Kragujevac bi uskoro, zbog poslovno-finansijske agonije, mogla da prestane da emituje program, što se već desilo ovdašnjoj Televiziji Kanal 9, kojoj je, pre desetak dana, zbog višemesečnih dugova, ukinut signal.

Istovetna sudbina mogla bi, zbog besparice, da zadesi i nedeljnik "Kragujevačke novine", koji još uvek izlazi zahvaljujući, pre svega, entuzijazmu urednika i preostalih novinara.

Kragujevački mediji su pred gašenjem i zato što ovdašnja gradska uprava već dve godine, otvoreno kršeći zakon, ne raspisuje konkurse za sufinansiranje.

Nema komentara.

Ostavi komentar

NUNS zadržava pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni na veb sajtu.
Neće biti objavljivani komentari koji sadrže govor mržnje, pretnje, uvrede i psovke.
Očekujemo da tekstovi budu pravopisno i gramatički ispravni.
Komentari objavljeni na ovom veb sajtu predstavljaju privatno mišljenje njihovih autora a ne zvaničan stav NUNS-a.

NUNS bilten

Prijavite se na naš bilten