Vesti

Počelo suđenje uredniku Radio Patka

Valjevo – Pred Opštinskim sudom u Valjevu
danas je počelo suđenje za klevetu i uvredu glavnom i odgovornom
uredniku Radio Patka i članu Upravnog odbora ANEM-a Branku Antoniću
po privatnoj tužbi direktora i urednika nedeljnika "Napred" u tom
gradu Jovana Bugarskog.

OK radio neće platiti odštetu socijalistima

Vranje – Opštinski sud u Vranju danas je
izrekao oslobađajuću presudu vranjanskom OK radiju i njegovom
vlasniku Goranu Vladkoviću.

Smenjen direktor i urednik Radio Sombora

Sombor – Odbornici Skupštine opštine
Sombor danas su bez obrazloženja razrešili dužnosti direktora
i urednika Radio Sombora Miodraga Tepavca.

Većina beogradskih listova kao novogodišnji trobroji

Beograd- Većina beogradskih dnevnih
listova objaviće novogodišnje trobroje, za 31. decembar i 1. i 2.
januar.

SBB od naredne godine uvodi uslugu-kablovska preko satelita

Beograd-Srpska kablovska mreža SBB
najavila je da che početkom 2006. godine u Srbiji i Crnoj Gori uvesti
novu uslugu prijema televizijskog signala "kablovska preko satelita".

Kuku meni Dinkić me mrzi

Nisam pristao da minisru finansija ustupim vlasništvo nad Kurirom i Glasom…

Neuspeli pokušaj uništavanja Glasa i Kurira

Obaveštavamo građane Srbije da će dnevni listovi Glas javnosti, Kurir i Start, odnosno svi zaposleni u tim redakcijama, i dalje časno obavljati profesionalne zadatke i objavljivati sve informacije koje su od interesa za Srbiju i njene građane.

Poslovodstvo "privatizovalo" firmu

Beograd – Poslovodstvo "Železnice Srbije" zabranilo je novinaru Glasa da prisustvuje jučerašnjoj konferenciji za novinare.

Opština radio dala novinarima

Doljevac-Rukovodstvo opštine Doljevac odlučilo se na neobičan potez-da lokalnu radio-stanicu Koprijan, koja je radila u okviru Kulturno-informativnog centra, ustupi zaposlenim u tom mediju i da im pomogne u obezbeđivanju uslova za početak rada privatnog preduzeća, prenosi Tanjug.