300. broj magazina Ekonomist

Tim povodom, Ekonomist svoje čitaoce daruje specijalno priređenom knjigom „kolUMNA KARIKAtura“, koja objedinjuje 101 odabranu karikaturu Predraga Koraksića Koraksa i isto toliko kolumni Vladimira Gligorova, koje su od prvog broja redovno objavljivane u Ekonomistu.
„Zanimljiva je kompatibilnost Vladinih kolumni i Koraksovih karikatura. Kao što Koraks jednostavnim potezima pera oslikava karaktere ljudi i markira, tj. obeležava, određene društvene fenomene, tako i Vlada krajnje jednostavnim rečima opisuje i objašnjava najsloženije ekonomske i političke pojave i iscrtava, tu, pred nama, karakterologiju čitavog društvenog sistema“, kaže se u predgovoru knjige.
Knjiga će se u manjem tiražu naći i u slobodnoj prodaji po ceni od 450 dinara.
Magazin Ekonomist osnovan je 1999. kao prvi nedeljnik u Srbiji posvećen ekonomiji i biznisu. Tokom proteklih sedam godina, u zemlji u kojoj je politika još glavna tema medija, Ekonomist je postao najuticajniji, najpouzdaniji poslovni list u Srbiji i Crnoj Gori. Od 2004, Ekonomist je deo preduzeća Ekonomist Media Group, koje pripada Media International Group sa sedištem u SAD.
Izdavačka paleta Ekonomist Media Group-a sadrži veliki broj redovnih i specijalnih izdanja, među kojima se posebno mesto zauzimaju godišnje publikacije 300 najvećih i 300 najuspešnijih preduzeća u Srbiji, (od 2005. sjedinjenih u publikaciju Top 300) i Banke, osiguranja i brokerske kuće.
Ekonomist Media Group je od 2005. aktivan i u oblasti organizovanja međunarodnih konferencija o aktuelnim poslovnim i ekonomskim temama od interesa za Srbiju i region jugoistočne Evrope, a tokođe je pokrenuta i izdavačka delatnost u okviru edicije Ekon:books.

Tagovi

Povezani tekstovi