Medijska strategija – Ministarstvo kulture – Javna rasprava


Poštovani,

Medijska studija sa preporukama za reformu medijske scene predstavljenja je
25. juna 2010. u Medija centru. Studiju su za potrebe Ministarstva kulture, uz
podršku EU i OEBS-a, kao polazni osnov za izradu medijske strategije sačinili
međunarodni eksperti. Tokom jula i avgusta svi zainteresovani mediji,
organizacije i pojedinci mogli da dostavave primedbe za javnu raspravu o
Studiji koja je u organizaciji OEBS, EU i Ministarstva kulture, uz podršku
Ambasade Velike Britanije, započeta 2. septembra.


Prvobitno je bilo najavljeno da će Ministarstvo posle svake sesije
napraviti predlog zaključaka i na završnoj šestoj 4. oktobra predstaviti Nacrt
medijske strategije o kome bi se potom vodila višenedeljna javna rasprava. Posle
nje i usaglašavanja stavova Predlog medijske stragetije je krajem oktobra
trebalo da bude poslat Vladi Srbije na usvajanje.


Organizatori rasprave o Studiji nisu imali zaključke, pa su novinarska i
medijska udruženja sačinila svoje posle svake sesije. Na petoj sesiji 27.
septembra Ministarstvo je prolongiralo rokove i najavilo još nekoliko okruglih
stolova o Studiji u unutrašnjosti. Strategija bi, po novom rokovniku, bila usvojena
1. decembra, a u medjuvremenu (1. oktobar – 1. decembar) bio bi sačinjen Nacrt o
kome bi se vodila javna rasprava.


Udruženja koja su učestvovala u radu svih pet okruglih stolova predstavljaju polazne Zajedničke stavove i
zaključke posle pet rasprava. Udruženja će u međuvremenu osnovu dosadašnje
rasprave i primedaba članica i članova sačiniti i završni dokument koji će biti
prezentiran javnosti pre usvajanja Madijske strategije.

 

U Beogradu septembra 2010. godine 

Tagovi

Povezani tekstovi