Najslušaniji Prvi program Radio Beograda

Učešće Prvog programa Radio Beograda u ukupnom radijskom
auditorijumu iznosilo je 5,78% (u oktobru 2004. bilo je 6,26%).

Na drugom mestu nalazi se Radio S sa 4,56 odsto učešća u radijskom
auditorijumu (u oktobru 4,25%). Treci je Radio B-92 sa 4,51 odsto (u
oktobru 3,60%).

Slede Radio Pinku sa 3,45% (u oktobru 2,46%) Radio 100 sa 1,26% ( u
oktobru 0,92%) i Beograd 202 sa 0,98% (u oktobru 1,59%).

Po ukupnom broju slušalaca, koji predstavlja drugi parametar pozicije
jedne radio stanice, na prvom mestu je takođe Prvi program Radio
Beograda sa ukupno 982.000 slušalaca u nedelji u kojoj je
istrazizvanje sprovedeno.

Po ovom kriterijumu slede B-92 sa 753.000, Radio Pink sa 556.000 i
Radio S sa 549.000 slusalaca za nedelju dana.

Strateški marketing je osporio tumačenja pada i porasta slušanosti
pojedinih radio stanica koja su se pojavila u medijima početkom ove
nedelje, a u kojima je navođen rejtig radio stanica u pojednim
gradovima.

U maju je merena slušanost lokalnih stanica sa teritorije Beograda,
Novog Sada i Nisa, ali samo na teritoriji ovih gradova. Njihova
slusanost u opstinama koje se granice sa ovim gradovima, ovoga puta
nije bila obuhvaćena merenjem.

Istražvanje iz oktobra 2004. godine, sa kojim se porede rezultati iz
maja 2005, obavljeno je na skoro četiri puta većem uzorku (6.826
ispitanika) i obuhvatilo je neuporedivo veci broj gradova (više od
25), navode u Strateškom marketingu.

„Primera radi, za Radio 021 iz Novog Sada navedeno je da je pao za 55
odsto. Uzmu li se samo podaci za Novi Sad koji su uporedivi, vidi se
da je pad daleko manji (17 odtso), a sabere li se udeo u auditorijumu
oba programa ove stanice (Radio 021 i Beat box radio), vidi se da je
doslo do ukupnog porasta slusanosti od 5 odsto u odnosu na oktobar
2004. godine“, navodi agencija.

„Poređenja o padu, odnosno porastu slusanosti lokalnih radio stanica
u istoj ravni sa stanicama sa nacionalnom i regionalnom pokrivenosću
nisu metodoloski ispravna, jer majsko istraživanje nije obuhvatilo
kompletnu teritoriju na kojoj se ove stanice mogu slusati“, navodi
Strateški marketing.

Tagovi

Povezani tekstovi