Podrška akciji B92 „Bitka za bebe“

NUNS podseća da suština postojanja svakog medija mora da
bude visok stepen odgovornosti, prvenstveno prema građanima. Osim hrabri
novinarskih istaživanja, razotkrivanje korupcije, organizovanog kriminala,
istinitog i nepristrasnog izveštavanja, obaveza novinara i medija je i dodatni
društveni angažman kakav praktikuje Fond B92.

Akcija „Bitka za bebe“ ima za cilj da se reše problemi
zastarelih inkubatora na neonatologijama ili nedostatka inkubatora u
zdravstvenim ustanovama. Potrebno je prikupiti oko 1.2 miliona evra kako bi se
kupilo 100 inkubatora, čime bi bili rešeni glavni problemi, ali kroz akciju se
edukuje i informiše i o drugim aspektima i problemima u oblasti prevremeno
rođenih beba ili bolesnih beba kojima je potrebna pomoć ovih uređaja (18 odsto
svih rođenih beba ima potrebe da određeno vreme provede u inkubatoru).

Do sada, uobičajena praksa kod ovakvih i sličnih kampanja
svodila se na angažovanje samo onog medija koji vodi određenu akciju. U ovom
slučaju, oko akcije Fonda B92 okupio se niz medija koji objavljuju reklame,
tekstove, izveštaje o aktivnostima kampanje, itd. Color Press grupa, Atica
Media Grupa, Adria Media, nekoliko desetina radio i televizijskih stanica
Asocijacije nezavisnih elektronskih medija, Studio B, Prva srpska TV, itd.

NUNS poziva i druge medije, da se svako na svoj način
solidariše sa ovom akcijom kako bi jedan veliki problem bio rešen, ali i kako
bi se unutar naše profesije sve više uzdizala svest o neophodnosti zajedničkog
delovanja na različitim nivoima, od zaštite integriteta profesije i socijalnog
položaja novinara, do aktivnosti koji imaju opšte društvene humane vrednosti.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti u Fondu B92, na sajtu
www.bitkazabebe.rs.

 

Sekretarijat NUNS-a

U
Beogradu 05. septembra 2011.

Tagovi

Povezani tekstovi