50 najmoćnijih u medijima

1
FLORIJAN FELS

Kompanija
„Ringier Aksel Špringer“ vodeća je medijska kuća u Srbiji po ostvarenom
profitu. „Blic“ su najtiražnije dnevne novine u Srbiji, „24 sata“ najčitanije
novine u mlađoj urbanoj populaciji, a „Blic onlajn“ najposećeniji informativni
portal. Pre 17 meseci Florijan Fels je postavljen za generalnog direktora
„Ringier Aksel Špringer Media AG“, zajedničkog preduzeća koje su osnovale
kompanije „Ringier AG“ iz Ciriha i „Aksel Špringer AG“ iz Berlina. Fels je u
Špringeru od 1993, a pre postavljenja na mesto direktora nove kompanije bio je
i generalni direktor „Aksel Špringera“ u Poljskoj, gde je lansirao brojne
novine i magazine i učvrstio kompaniju među top 20 sa onlajn izdanjem. Godišnji
promet kompanije koja posluje u centralnoj i istočnoj Evropi je 414 miliona
evra, a bruto dobit 62 miliona. Ima 4.800 zaposlenih, a u potfelju više od 100
štampanih izdanja i više od 70 sajtova. To je svrstalo među vodeće medijske
kuće u centralnoj i istočnoj Evropi. Oženjen je, otac troje dece.

2
ALEKSANDAR TIJANIĆ

Ova
i prošla godina bile su najuspešnija za RTS otkad ju je, pre sedam godina,
preuzeo Aleksandar Tijanić. Na čelu javnog servisa teče mu drugi mandat. Od
propalog i urušenog sistema stvorio je nacionalnu televiziju koja uspeva da
pridobije i zadrži gledaoce, pa tako i dalje ima lidersku poziciju u
gledanosti. Na tron najgledanijeg tv-programa RTS su vratile, između ostalog, i
tv-serije koje su podigle rejting na najviši nivo, počev od maratonskog „Selo
gori…“ preko veoma gledanih serija po romanima MirJam. Više nego uspešno
realizuje tih šest minuta reklama po satu programa, koliko je za javni servis
ograničeno po zakonu. Za RTS je i dalje najveći problem kako da efikasnije
naplaćuje tv-pretplatu.

3
ŽELJKO MITROVIĆ

Televizijsko
carstvo Željka Mitrovića, vlasnika najveće medijske korporacije u regionu, ove
godine pretrpelo je najteže udarce od osnivanja. Sve je krenulo naopako najpre
na zdravstvenom planu, kada se krajem prošle i početkom ove godine lečio tri
meseca u Nemačkoj od aplastične anemije. Počeo je da sumnja da ga truje neko iz
najbližeg okruženja i podneo krivičnu prijavu. Taj slučaj policija još nije
rešila. Kada se izlečio i vratio u Srbiju, zatekao je “ružičasto carstvo” u
višemilionskim dugovima. Uspeo je da manjak od 45 miliona evra svede na 15
miliona. Pregovara sa evropskim investicionim fondom „Mid Europa Partners“,
koji je, između ostalog, vlasnik kablovskog operatera SBB, o potencijalnoj
dokapitalizaciji. Ima još udeo u vlasništvu TV Avala, koja je takođe u finansijskim
teškoćama, vlasnik je izdavačke kuće „Siti rekords“, fabrike za štampanje CD i
DVD izdanja…

4
MINOS KIRIJAKU

Vlasnik
grčke TV stanice „Antena“ kupio je televiziju „Foks“ za jedan dolar i preuzeo
dugove od preko 5 miliona evra. Za kratko vreme pod nazivom „Prva“ ta
televizija postala je jedna od najgledanijih TV stanica u Srbiji. „Prva“ se
nametnula kao jedan od lidera sa takozvanim lakim sadržajem i filmskim
programom. Upravo zbog toga postala je glavni konkurent „Pinku“. Nezvanično,
iza kupovine TV B92 stoji takođe kapital ovog grčkog biznismena.

5
DRAGAN ŠOLAK

Predsednik
Upravnog odbora SBB, najvećeg kablovskog operatera u Srbiji, zbog čega se u
ovoj godini našao u prvoj petorci najmoćnijih na našoj listi. SBB „pokriva“
najgledanije sportske događaje, filmove, serije. Kakav uticaj ima, govori i
činjenica da od njihovog izbora zavisi i da li će se neki kanal emitovati na
„kablu“ ili ne. SBB je od 2007. godine u većinskom vlasništvu evropskog fonda
„Mid Evropa“ iz Londona i Evropske banke za obnovu i razvoj. Pre angažmana u
SBB-u Šolak je vodio nekoliko medijskih kompanija u centralnoj i istočnoj
Evropi. Bio je jedan od pionira razvoja bioskopske video i TV distribucije na
novim tržištima u istočnoj Evropi.

6
VESELIN SIMONOVIĆ

Integrisana
redakcija dnevnih novina „Blic“ i „24sata“ i internet izdanja „Blic onlajn“,
koja funkcioniše nešto duže od godinu dana, učvrstila je liderske pozicije
svojih izdanja na tržištu. Pionirski poduhvat uspeo je zahvaljujući i upornosti
i energiji koju je u taj projekat uložio glavni urednik Veselin Simonović.
Napravljen je veliki iskorak u budućnost i osvojena tehnologija koja je putokaz
za opstanak na medijskom tržištu. Sve to nije promenilo osnovni koncept izdanja
koja u centar interesovanja i dalje stavljaju običnog čoveka i njegove
probleme. „Blic“ je godinama na prvom mestu i po čitanosti i po tiražu, a na
prvoj poziciji ustalila se i internet prezentacija dnevnih događaja.

7
DRAGAN ĐILAS

Ispunjava
dva važna uslova da zauzme visoku poziciju. Potpredsednik je Demokratske
stranke, gradonačelnik Beograda i jedan od najbližih saradnika predsednika
Srbije. Dakle, njegov politički uticaj nije sporan. Na onom drugom, planu
finansija, on je suvlasnik u „Multikom grupi“, koja je sa 93 odsto kapitala većinski
valsnik u „Dajrekt medija“. Agencije o kojima je reč veoma su uspešne po
finansijskim pokazateljima, a, između ostalih mnogobrojnih poslova, bave se i
„zakupom“ reklamnog prostora na nacionalnim i regionalnim televizijama.

8
SRĐAN ŠAPER

Blizak
saradnik Borisa Tadića, kojem pomaže u osmišljavanju medijskog nastupa i opšteg
kreiranja slike o predsedniku Srbije. Osnivač i generalni direktor „Meken
grupe”, koja je među vodećim komunikacionim sistemima u jugoistočnoj Evropi, i
u kojoj danas posluje više specijalizovanih agencija u pet zemalja. Upravo je
dobio nagradu za životno delo Udruženja ekonomskih propagandista Srbije.
Priznanje Šaperu dodelili su ceneći njegov doprinos praktičnom i teorijskom
stvaralaštvu u svim sferama komunikacije, kao i to što godinama kreira
međunarodne i domaće brendove i radi na promociji Srbije. Njegova kompanija ima
i visok rejting i ostvaruje odlične finansijske rezultate. Član je
Predsedništva Demokratske stranke i predsednik Upravnog odbora Beogradske
filharmonije. Bio je uključen u kreiranje brojnih političkih kampanja.

9
DEJAN JOCIĆ

Mlad
i sposoban direktor Televizije Prva, skok sa 30. na 9. mesto naše liste
zaslužio je zbog toga što je uspeo da, u vreme krize, podigne gledanost
programa i prodaju oglasnog prostora, i to značajno. Televizija Prva, sa njim
na čelu od marta 2010. (tada se zvala Foks) ide samo napred. Po poreklu Srbin,
rođen i školovan u Nemačkoj, radio u nemačkim medijskim kućama “DSF” i “Pro7”.
U Srbiju prvi uveo koncept gledanja televizije na mobilnim telefonima”Prva
Droid”. Vlasnik je konsalting kompanije “Medienale”, koja funkcioniše kao
davalac usluga za pokretanje TV kanala i proizvodnju programa.

10
ROBERT ČOBAN

Predsednik
izdavačke kuće „Kolor pres grup“ koja u Srbiji objavljuje preko 90 periodičnih izdanja.
To je bilo dovoljno da se Robert Čoban u ovogodišnjem izboru najuticajnijih
ponovo nađe u vrhu naše liste. Široj publici najpoznatiji su tabloidi „Svet“ i
“Skandal“ koji su ujedno i najprodavanija izdanja ove kuće. Osim njih Čoban
izdaje i „Hello“, „Lepota i zdravlje“, „Joy“, „CKM“, „Bravo“, „Moja beba“,
„Pošalji recept“…

11
JADRANKA DRINIĆ

Visoko
mesto na listi zauzima jer je, prema tvrdnjama upućenih, kao direktorka
“Mulitkom grupe”, zaslužna za preuzimanje primata u oblasti marketinga i prodaje
oglasnog prostora na televizijama, radiju i štampi. Deo te kompanije je i
„Dajrekt medija „. Kompanija ima 152 zaposlena, a u 2010. godini je bila na 85
mestu najvećih preduzeća u Srbiji . Za nju kažu da je jedna od najuspešnijih
menadžerki na medijskom prostoru našeg regiona.

12
JELENA DRAKULIĆ PETROVIĆ

Direktorka
najveće medijske kuće u Srbiji „Ringier Adžel Springer”, koja izdaje dnevne
novine „Blic”, „24 sata” i „Alo!”, tiražne nedeljnike „Blic ženu” i „Puls”, kao
i politički nedeljnik NIN, i čija izdanja dnevno pročita više od dva miliona
ljudi. Kao vodeća medijska kuća u Srbiji , kompanija je, krajem prošle godine,
osnovala prvu integrisanu redakciju u regionu, nastalu spajanjem redakcijskih
timova „Blica“, internet izdanja „Blic onlajn“ i „Žena onlajn“ i besplatnih
dnevnih novina „24 sata“ . U 2011. godini postala je i majka.

13
GORAN KARADŽIĆ

Zamenik
predsednika Republičke radio difuzne agencije (RRA), u ovoj godini zapamćen je
kao borac protiv neprimerenog sadržaja koji se emituje u rijaliti programima.
Opštim obavezujućim uputstvom zabranjeno je emitovanje ovih programa uživo, a
zbog ekstremno vulgarnog govora tokom emitovanja Farme odnosno Dvora protiv tv
“Pink” i “ Hepi” podnete su krivične prijave. Karadžiće je na mesto zamenika
predsednika RRA postavljen sredinom 2008. Godine. U novinarstvu je 20 godina.
Radio je u “Glasu omladine”, “Stavu”, “Dnevniku”, “Euro preduzetniku”,
“Statusu”, “Penzionerskim novinama”, “Novosadskom nedeljniku”, a bio je i
direktor TV Apolo.

14
ZORAN JANKOVIĆ

Producent
i vlasnik „Košutnjak filma“, koji realizuje najgledanije televizijske serije
kao što su „Ranjeni orao“, „Moj rođak sa sela“, „Bela lađa“…Sada se emituju
serija “Nepobedivo srce” koje potpisuje kao producent. „Košutnjak film“ postoji
od 2004 . godine, otkada sa RTS pravi najgledaniji program. Uskoro se očekuje
premijera filma „Šešir profesora Koste Vujića“ , u njegovoj produkciji, i
režiji Zdravka Šotre. Janković je radio na TV Beogradu od 1978. do 1994. i
realizovao više od 400 emisija i devet igranih filmova i u Producentskoj kući
„Komuna“.

15
MANOJLO VUKOTIĆ

Generalni
direktor i glavni urednik svih izdanja Kompanije „Novosti“. Ove godine
promenjena je upravljačka struktura, kada je država preuzela upravljanje
kompanijom od biznismena Milana Beka, zbog proceduralnih propusta u
privatizaciji. Vukotić je ostao i na mestu generalnog direktora i na mestu
glavnog urednika. Prigovori na nejasnu privatizaciju „Novosti“, kao ni žalbe
velike medijske kuće VAC koja tvrdi da je odavno trebalo da u „Novosti“ uđe kao
vlasnik, još nisu otklonjeni ali nisu ni proizveli veći efekat. Ne vidi se
jasno kada će kompanija izaći iz statusa koji ne priliči imidžu dnevnih novina
koje su među najstarijim i najuticajnijim u Srbiji.

16
SRĐAN ĐURIĆ

Vlasnik
je agencije za odnose sa javnošću i konsalting „Olaf& Mekatir“ koju je
osnovao 2002. godine, a od pre tri je deo evropske konsultantske mreže Pleon.
Đurićeva agencija je po ostvarenim poslovnim prihodima među vodećim agencijama
u zemlji. Japan Tobacco International, Gasprom, Telekom Srbija, Agencija za
privatizaciju, Apatinska pivara, Viktoria group, Hellenic Petroleum samo su
neki od klijenata sa kojima je do sada „Olaf Mekatir“ sarađivao. Pre osnivanja
PR agencije, Đurić je radio kao novinar i urednik na Studiju B i BK televiziji
i bio je savetnik za medije bivšeg premijera Vojislava Koštunice.

17
GORAN STAMENKOVIĆ

Prvi
čovek producentske kuće „Emoušn“, koja proizvodi rijaliti šou-programe za
najgledanije televizije. „Emoušn“ je producent serije „ Žene sa Dedinja“.
Projekti ove kuće su i „Veliki brat“, „48 sati svadba“, „Sve za ljubav“ i
„Menjam ženu“.

18
DRAGAN BUJOŠEVIĆ

Glavni
i odgovorni urednik dnevnog lista „Politika“, gde je i započeo svoju karijeru.
Radio je kao novinar , pomoćnik i zamenik glavnog i odgovornog urednika u NIN-u
četiri godine, a vodio je i veoma gledanu emisiju „Nije srpski ćutati“ na BK
televiziji. Nedavno se ponovo vratio na male ekrane. Na TV „Prva“ vodi emisiju
„Stav Srbije“

19
VERAN MATIĆ

Predsednik
Upravnog odbora RTV B92 i glavni i odgovorni urednik, jedan od osnivača ove
medijske kuće. Većinski deo akcija B92, preko 80 odsto prodat je „Astonko DOO“.
S obzirom na promenu vlasničke strukture ove kuće, Matićeva uloga u kreiranju
programa i u rukovođenju televizijom je promenjena. I pored funkcija koje ima,
Matić je uglavnom angažovan u podršci nevladinom sektoru i brojnim humanitarnim
aktivnostima ispred „Fonda B92“ , čiji je direktor. Poslednja, i to vrlo
uspešna akcija, bila je „Bitka za bebe“, u kojoj je prikupljen novac za
kupovinu inkubatora.

20
SLAVICA ŠIMIĆ

Suvlasnica
„Medija hausa“, preduzeća za marketing i zastupanje, jedna od vodećih agencija
u zemlji. Članica je udruženja „IAA Serbian Chapter“ posvećeno promociji
slobode komercijalnih komunikacija uz zaštitu potrošača.

21
BRANKICA STANKOVIĆ

Autorku
emisije „Insajder“ na TV B92 mnogi smatraju najhrabrijom novinarkom u Srbiji ,
jer se nije libila da otvori najosetljivije teme , zbog kojih joj je više puta
prećeno smrću. Zbog javnih pretnji ekstremnih navijačkih grupa pod danonoćnom
je zaštitom policije. Za svoj rad dobila je brojne nagrade, između ostalog i
nagradu „Ličnost godine“, koju misija OEBS u Srbiji dodeljuje pojedincima koji
svojim angažmanom podržavaju demokratske promene. „Insajder“ se u novom serijalu
bavi malverzacijama sa naručivanjem „Novartisovih „ vakcina protiv gripa H1N1.

22
OLJA BEĆKOVIĆ

Autorka
“Utiska nedelje”, dve decenije je ostala verna istom konceptu. Svojim stavom,
pitanjima i komentarima ne ostavlja ravnodušne ni gledaoce ni goste, što je
jedan od razloga zbog kojeg toliko dugo traje. Jedan je od retkih novinara
kojem gosti ne odbijaju učešće u emisiji. Kaže da zanimljivih tema uvek ima
posebno u predizbornom periodu koji nam sledi.

23
LJUBICA MARKOVIĆ

Direktorka
i jedan od osnivača Novinske agencije Beta. Uspela je da, bez pomoći države, od
Bete stvori cenjenu agenciju. Svojevremeno je bila dopisnik Tanjuga iz Rima.

24
DRAGOLJUB ŽARKOVIĆ

Dugogodišnji
glavni urednik nedeljnika „Vre¬me“, odličan poznavalac političkih prilika u
Srbiji, cenjeni kolumnista čija se reč s pažnjom sluša, pobornik odgovornog
pristupa novinarstvu.

25
TIJANA BAJOVIĆ

Zamenik
generalnog direktora kompanije „Ringier Adžel Springer“ u Srbiji od 1. januara
2011. Uspešno je predvodila projekat uvođenja prve integrisane redakcije u
zemlji i regionu.

26
ALEKSANDAR TIMOFEJEV

Na
čelu televizije “Studio B”, teče mu drugi mandat. Nakon četiri godine vođenja
ove TV kuće Timofejev je ove godine ponovo izabran na funkcije direktora i
glavnog i odgovornog urednika. Mnogi su mišljenja da je sa njegovim dolaskom
ova TV stanica postala ono što bi i trebalo da bude – beogradska televizija sa
obiljem servisnih informacija. Karijeru je počeo na “Studiju B”, nastavio na
Radiju i TV B92, da bi se kao urednik vratio u kuću u kojoj je započeo
novinarsku karijeru.

27
VLADIKA PORFIRIJE

Svešteno
lice na zadatku uređivanja elektronskog medijskog prostora. Na mestu
predsednika Saveta Republičke radiodifuzne agencije (RRA) nasledio je Nenada
Cekića, pre tri godine. Kao prvi čovek RRA u ovoj godini zalagao se za oštrije
mere agencije koja bi, prema njegovom mišljenju, trebalo da ima mogućnost da
izriče novčane kazne emiterima koji krše propise. Iako je na čelu RRA već tri
godine, u javnosti se i dalje polemiše o tome da li SPC preko njega pokušava da
utiče na medije.

28
ZORAN BAKI ANĐELKOVIĆ

Visoki
funkcioner SPS-a, vlasnik je najslušanije radio stanice u Srbiji, Radija S.
Uspeh ove stanice zasnovan je na dva elementa – mejn strim muzici i kratkim
vestima. Iza Radija S stoji “S medija grupa” , čije su članice još i „Smart
medija“, „Stars mjuzik“, „Smedija portal“, „As medija“, „S televizija“ i TV
produkcija. On je i član Upravnog odbora Železnica Srbije.

29
SRĐAN BOGOSAVLJEVIĆ

Jedan
od naših najboljih poznavalaca medijskog tržišta i marketinga. Direktor
Agencije za istraživanje javnog mnenja „Ipsos stratedžik marketing“.

30
SRBOBRAN BRANKOVIĆ

Izvršni
direktor Agencije za istraživanje javnog mnenja „Medijum galup“.. U poslednje
vreme više se bavi naukom i profesurom.

31
MANJA GRČIĆ

Od
ove godine na čelu televizije B92. Posle dolaska novih vlasnika u tu kuću
imenovana je za predsednicu Izvršnog odbora. U narednom preiodu, pred njom je
veliki izazov podizanja rejtinga ove televizije, koju je nakon promene
vlasničke strukture napustilo nekoliko poznatih tv lica i novinara. Na TV B92
došla je sa mesta direktorke nacionalne televizije TV3 Slovenija . Na
rukovodećim pozicijama pre toga bila je i na TV „Pink“ i TV „Foks“

32
IVAN STANKOVIĆ

Vlasnik
agencije „Communis“, jedan od najiskusnijih marketinških stručnjaka. Godinama
proizvodi vrhunske reklame za koje su firma i Stanković lično dobili više
nagrada i priznanja. Najboljom marketinškom knjigom u 2011. proglašena je
njegova „Osnova kakodalogije”.

33
ALEKSANDAR TOJČ

Generalni
direktor kompanije „Adria Media Serbia“, koji na to mesto dolazi sa mesta
direktora strategije i razvoja kompanije „G+J International“. U Srbiji izdaju
„Cosmopolitan“, „Men’s Health“, „National Geographic“, „Elle“, „Lisa“, „Story“,
„Moj stan“…

34
NEBOJŠA SPAIĆ

Glavni
urednik nedeljnika NIN. Otkad ga je preuzeo, ovaj nedeljnik se konceptualno i
grafički izmenio u pokušaju da postane moderan njuz magazin. Od 2001. do 2003.
godine Spaić je bio glavni i odgovorni urednik Radio Beograda 202, a od 2005.
je konsultant za medije i potom suosnivač agencije za biznis i medija
konsalting. Objavio je više stručnih, publicističkih i beletrističkih knjiga.

35
MILICA MITROVIĆ

Supruga
Željka Mitrovića vlasnika “Pinka”. Potpredsednica je „Pink media grupe“, glavni
i odgovorni urednik „Siti rekordsa“ i urednik zabavnog programa “Pinka”. Ova
zvanja dovoljno govore o njenoj ulozi u medijskoj imperiji Mitrovića,ali i na
domaćoj estradi.

36
ZORAN SEKULIĆ

Direktor
novinske agencije FoNet. Osim agencijskih vesti, u ponudi imaju i
video-produkciju. Aktivan u kreiranju medijske strategije u Srbiji.

37
ZORAN PAPIĆ

Izvršni
direktor Asocijacije medija, poslovnog udruženje izdavača koji čine „Ringier
Adžel Springer “, „Novosti“, „Kolor pres grup“, „Politika novine i magazini“,
„Pres pablišing grupa“, „Adrija medija Srbija“, „Dnevnik – Vojvodina pres“,
„Ekonomist“, „Vreme“, „Vojvodina-info“…

38
LJILJANA SMAJLOVIĆ

Predsednica
Udruženja novinara Srbije, bivša urednica dnevnog lista “Politika” i poznavalac
američke spoljne politike.

39
BRANKO MILJUŠ

Generalni
direktor „ Press pablišing grupe“ . Dnevne novine „Press“ nedavno su proslavile
šesti rođendan. Branko Miljuš je na čelu novina koje opstaju, uprkos krizi i
konkurenciji.

40
MARKO SOMBORAC

Najbolji
srpski karikaturista. Detronizuje političare, ismeva estradu, gura prst u oko
slabostima nacije. Sa njim dan počinje sa osmehom, često gorkim, ali
katarzičnim.

41
MIRA GLIŠIĆ SIMIĆ

Generalna
direktorka dnevnog lista „Politika“. Pre postavljenja na tu dužnost bila je
dugogodišnji direktor „Cepter internacionala“.

42
DRAGANA NIKOLIĆ SOLOMON

Šefica
Odeljenja za medije Organizacije za evropsku bezbednost i saradnju u Srbiji.
Veoma aktivna na zaštiti slobode novinara i medija, posebno u Sandžaku i na
jugu Srbije. Prethodno je bila direktorka i urednica Balkanske istraživačke
mreže za Srbiju.

43
GORDANA SUŠA

Glavna
urednica VIN produkcije, član saveta Republičke radio difuzne agencije . Ima
veliki ugled među kolegama i u javnosti, i važi za novinara sa britkim jezikom
i stavom. Bila je predsednica NUNS-a, a prethodno je 20 godina provela u RTS.
Poznata i cenjena novinarka sa nesumnjivim autoritetom u profesiji. Kao članica
Saveta Republičke radiodifuzne agencije tražila zabranu rijaliti programa koji
su propagirali nasilje, mržnju i primitivizam.

44
RUŽICA MEVORAH

Glavna
urednica „Blic žene“, najtiražnijeg ženskog časopisa u Srbiji. Pod njenom
uredničkom palicom, “Blic žena” iz godine u godinu nudi čitateljkama sve više i
sve raznovrsnija izdanja (za kuću, kuvanje, porodicu…)

45
DEJAN VUKELIĆ

Glavni
i odgovorni urednik dnevnih novina „Alo“, izdanja „Ringier Adžel Springera“.
„Alo“ je našao mesto na tržištu što svakodnevno dokazuje prodatim tiražom od
110.000 primeraka. Karijeru počeo kao novinar “Blica”, nastavio u besplatnim
novinama “24 sata”, čiji je glavni urednik bio od formiranja integrisane
redakcije “Blic”, “Blic online” i “24 sata”. Pobedno u jednom ciklusu kviza
“Slagalica”.

46
BORA MILJANOVIĆ

Dugogodišnji
dobar poznavalac medisjkog tržišta, nekad i sam novinar. Danas, generalni direktor
„Reprezent Komjunikešna“ koja je trenutno među vodećim agencijama u oblasti
komunikacija u Srbiji.

47
BRANKA ĐUKIĆ

Prvi
direktor državne novinske agencije Tanjug postavljen na osnovu javnog konkursa.
Funkciju generalne direktorke Tanjuga uspešno obavlja od jula 2009. godine. Do
marta prošl e godine bila je i glavni i odgovorni urednik ove agencije.

48
BILJANA KOLAKOVIĆ

Izvršna
direktorka „Univerzal Medija“, agencije za planiranje i zakup medijskog
prostora. Karijeru u marketingu počela je pre više od deset godina i prošla je
sve segmente agencijskog rada. Jedna je od najzaslužnijih za prepoznavanje UM-a
kao kredibilnog i pouzdanog partnera za brojne medjunarodne i lokalne klijente
koji posluju na našem tržištu.

49
JELENA KOSANIĆ PODUNAVAC

Direktorka
Informativnog programa B92, koji konkuriše za visok plasman po gledanosti među
domaćim tv kućama. Povećala gledanost televizije i kroz novu programsku šemu
osvežila informativni program.

50
ALEKSANDAR RODIĆ

Zastupnik
kapitala dnevnog lista “Kurir” i sin osnivača tog lista. Iako njegovo ime nije
u impresumu, Aleksandar Rodić ima važnu ulogu. “Kurir” je uspeo da se
stabilizuje posle niza potresa kojima su bili izloženi i list i redakcija.

 


Tagovi

Povezani tekstovi