Za reklamu na RTS šest minuta

Dok RTS ima mogućnost da proda deset odsto od dnevno emitovanog programa, komercijalne televizije mogu da prodaju 15 odsto. „Prodaja iz fotelje“ na komercijalnim televizijama neće smeti da traje duže od 15 minuta u jednom satu, a RTS će ovaj program moći da emituje samo između ponoći i šest sati ujutro. Reklame ne bi trebalo ubuduće da prekidaju emisije koje se sastoje od više delova, tako da će reklame moći da budu viđene samo za vreme tajm – auta, ako je košarkaška utakmica, na primer, u pitanju. Film će moći da se prekine samo jednom u 45 minuta. U emisijama vesti i dokumentarnog programa biće moguće videti reklamu samo ako traju duže od pola sata. Reklame će biti odvojene u blokove koji će morati da sadrže najavnu i odjavnu špicu. Za prekršaje ovih odredaba zakona zaprećena je kazna od 100 hiljada do milion dinara.


M. J

Tagovi

Povezani tekstovi