Anketa: Utvrđivanje stepena medijske pismenosti u Srbiji

istrazivanje

Istraživanje se sprovodi u dve faze, pre i posle kampanje za medijsku pismenost koju će realizovati Medijska koalicija.

[box align=’box-center’ id=’3805′]

Nivo medijske pismenosti, pre svega nivo poznavanja novih medija i online oruđa meriće se kod novinara i studenata novinarstva.  Istraživanjem su obuhvaćene i još dve ciljne grupe (mladi od 16 – 20 godina i profesori građanskog vaspitanja) kod kojih će se utvrđivati nivo medijske pismenosti i razumevanja medijskog sadržaja, kao i kako medijske poruke utiču na njihove životne odluke.

 Dobijene informacije o načinu ponašanja i iskustvima ispitanika će dati ideju o prioitetima kada je u pitanju model obrazaovanja o medijskoj pismenosti za različite ciljne grupe, kako bi radionice i događaji predviđeni medijskom kampanjom bili najbolje prilagođeni njihovim interesovanjima i nivou medijske pismenosti.

Druga faza istraživanja, predviđena nakon edukacije, pokazaće kakav je efekat postigla medijska kompanja, odnosno koliko je bila uspešna.

Ovim putem pozivamo sve kolege da nam se pridruže i popune anketu kako bismo istraživanje sproveli što uspešnije i dali zajednički doprinos širenju medijske pismenosti u Srbiji.

Anketi  za novinare možete pristupiti na ovom linku: http://www.tvojstav.com/input/4rXDG71Slomgbds7ty4J

Anketi  za studente novinarstva možete pristupiti na ovom linku: http://www.tvojstav.com/input/mDij2RpLGodvQLiADlqO

Tagovi

Povezani tekstovi