„Percepcija sadržaja poglavlja 23 i 24 pregovora za pristup Srbije EU“

Predstavljanje istraživanja

U okviru projekta novinske agencije Beta “Argus – all seeing media eye observing chapters 23-24” posvećenom jačanju uloge medija kao važnog instrumenta za obezbeđivanje vladavine prava i približavanje procesa EU integracija, Ipsos Strategic Marketing sproveo je istraživanje na sledeće teme:

Stavovi, mišljenja i poverenje građana u članstvo Srbije u Evropskoj uniji, uslovima koje Srbija treba da ispuni u procesu pregovaranja za članstvo kao i efektima članstva na svakodnevni život građana.

Stavovi građana o reformi pravosuđa, borbi protiv korupcije i poverenje u institucije.

Percepcija građana o diskriminaciji, stanju ljudskih prava i sloboda sa posebnim fokusom na azilante, trgovinu ljudima i narkoticima i opštu bezbednost građana Srbije

Konferencija za novinare
Novinske agencije Beta

Govore:

Poziv novinske agencije BETA (pdf)

Tagovi

Povezani tekstovi