Brošuru će sledeće nedelje dobiti svi lokalni mediji u Srbiji u državnom vlasništvu i tu će naći detaljno uputstvo o tri koraka privatizacije kroz koji moraju da prođu a to su: inicijativa za privatizaciju, izrada prospekta preduzeća i programa privatizacije.
Rukovodilac projekta iz republičke Agencije za privatizaciju Dragan Bosiljkić precizirao je da u Srbiji ima 141 medij čiji je osnivač država. Od ukupnog broja medija, 14 su čisto štampani i njihova privatizacija mora da se završi do 23. aprila sledeće godine jer je Zakonom o javnom informisanju predviđeno da posle tog roka oni prestaju da postoje u državnoj svojini. Prema rečima Bosiljkića, treba privatizovati i 23 medijske kuće koje u svom sastavu imaju i elektronske i štampane medije tako što će se oni prethodno odvojiti u posebna preduzeća, što važi i za one medije koji rade u sklopu ustanova kulture.
Bosiljkić je kazao da je privatizacija elektronskih medija regulisana Zakonom o radio-difuziji i predviđeno je da se završi do 26. juna sledeće godine, dodajući da postoji problem kod elektronskih medija jer zakonom nije definisano da li njihovu privatizaciju treba završiti pre ili posle dodele frekvencija. Komentarišući transformaciju Radio-televizije Srbije (RTS) u javnu radio-difuznu ustanovu Srbije, Bosiljkić je rekao da transformacija, koja treba da se završi do kraja marta sledeće godine, podrazumeva postojanje dva televizijska i tri radijska kanala u sastavu nove ustanove.




