[box align=’box-left’ id=’7194′]
Darko Broćić rođen je u Beogradu 1965, a diplomirao na katedri za socijalogiju Filozofskog fakulteta 1988. godine. Ceo svoj radni vek od završetka fakulteta je posvetio istraživanjima medija, tržišta i javnog mnenja.
U Strategic Marketingu je radio od osnivanja, od 1997, gde je formirao i vodio sektor za medijska istraživanja.
Posebno se mnogo i uspešno bavio merenjem televizijske gledanosti, te je tako postao i direktor specijalizovane firme za merenje TV gledanosti, AGB, koja je osnovana 2002 u Beogradu.
Kada je AGB fuzionisan sa globalno vodećom istraživačkom kompanijom, Nilesen-om, Broćić je nastavio da rukovodi starom firmom pod novim imenom.
Darko Broćić je često gostovao kao predavač na raznim fakultetima, kao i stručnim skupovima u zemlji i u inostranstvu, a bio je i viđeni član strukovnih udruženja. U poslednje vreme je bio veoma aktivan kao član upravnog odbora IAA, srpskog ogranka međunarodnog udruženja oglašivačke industrije. Darko Broćić je bio član Nezavisnog udruženja novinara Srbije.
Datum sahrane i komemoracije biće naknadno objavljeno.