Javni servis ogranizuje nagradni konkurs u pravljenju kreativnih reklama

reklama-kreativna

[box align=’box-center’ id=’8296′]

Ovaj konkurs ima za cilj kombinovanje više jezika i multimedijalnih izvora u vezi sa oglašavanjem, što je zaista jedinstvena prednost CRI-a.

Cilj konkursa je promocija komunikacije i saradnje između kineskih i stranih javnih servisa za reklamiranje i to prikupljanjem raznih ideja širom sveta.

Teme:

Konkurs je fokusiran na prikupljanje ideja o sledećim temama:

  1. Zaštita životne sredine
  2. Mir u svetu
  3. Kineski san
  4. Moralnost i maniri
  5. Ranjive društvene grupe
  6. Maniri turista i pravilno ponašanje
  7. Naučna dostignuća

Nagrade:

1.nagrada: 5 dobitnika – po 800 dolara 

2.nagrada: 10 dobitnika – po 300 dolara 

3.nagrada: 30 dobitnika – po 150 dolara 

Utešna nagrada: 105 dobitnika – po 50 dolara 

Uslovi:

  1. Radovi se moraju pridržavati prethodno datih tema, kao i da odražavaju pozitivne sadržaje i prave vrednosti.
  2. Broj dostavljenih radova je neograničen.
  3. Samo pisani radovi će se uzeti u obzir (audio i video fajlovi će biti izuzeti).
  4. Broj reči u Word-u je:70-100 reči i reklama od 30 sekundi, ili 140-180 reči i reklama od jednog minuta.
  5. Prijave i radovi na srpskom jeziku moraju biti i na kineskom ili na engleskom jeziku.
  6. Rok za prijave i predaju radova je do 30.09.2015. godine

Za preuzimanje aplikacione forme i detaljnijih informacija, posetite sajt CRI-a. (serbian.cri.cn)

Prijave se vrše preko linka http://gbtimes.com/china/public-service-advertising-creation-competition.

Tagovi

Povezani tekstovi