Moj je najveći

BEOGRAD – Aleksanadar Tijanić već tri meseca ne može da stiša bes zbog Nacionalnog dnevnika na televiziji Pink. Prvi čovek državne televizije nije oprostio Željku Mitroviću hrabrost i odlučnost da izađe na crtu i da svakog dana u pola osam odmeri snage s Tijanićevim prvotimcima. Da obračun ne jenjava potvrđuje istraživanje gledanosti televizijskih programa. Istraživači AGB Grupe pitali su građane iz 17 gradova koju televiziju najradije gledaju. Njihove odgovore RTS objavio je na svom sajtu na neobičan način.


– Nacionalna televizija koja je u ovoj godini započela transformaciju u javni servis građana po istraživanju AGB najgledanija je srpska televizija. Po rezultatima te ugledne agencije za merenje gledanosti u novembru je B92 imao prosečan rejting 1,4 odsto, BK 2,4, Pink 4,4 a prvi program RTS-a , ubedljivo najveći, 5 odsto – saopštili su Tijanićevi saradnici. RTS ističe i da je Informativni program Televizije Beograd sa svojim Dnevnikom u 19,30 bio najgledaniji, te da im je prosečan rejting 17,8. odsto. Iza leđa Tijaniću, s gotovo deset odsto manjom gledanošću (9,7) ostao je Pink Željka Mitrovića. Trećeplasirane su Vesti Verana Matića(5 odsto), dok Telefakt BK prati 4,8 odsto gledalaca.


– Od poslednjih sto dana u ovoj godini (Mitrovićev Nacionalni dnevnik startovao je 26. septembra – pre 69 dana) naš Dnevnik u 19,30 devedest dana je bio najgledanija emisija na svim srpskim televizijama. Isto istraživanje objavila je i televizija Željka Mitrovića. Naravno Tijanićeve rezultate nismo našli na sajtu Pinka, ali smo saznali da je ružičasta televizija bila najgledanija u oktobru, te da je program Pinka pratilo 23,5 odsto geladalca. Na drugom mestu je RTS1 sa 22,2 dok je BK na trećem mestu sa 10,7 odsto gledanosti. AGB je na svom sajtu objavio rezultate koje je saoštio i Pink. Za razliku od RTS koji se hvalisao rezultatima istraživanja AGB, Pink je ponudio i rezultate ispitivanja još jedne agencije. Naime, TNS media plan anketirala je građane, koji su kao najomiljeniji program prepoznali Pink, koji gleda čak 25,9 odsto ispitanika. Po ovom istraživanju Mitroviću u leđa gleda Tijanić, a njegov prvi program prati 17. 4 odsto gladalaca. Za razliku od bivšeg ministra informisanja vlasnik najgledanije televizije je svoju popularnost među gledaocima proverio kroz istraživanje dve marketinške agencije. Za razliku od Tijanića,koji je informaciju o gledanosti plasirao kao udarnu vest, Mitrović se zadovoljio da svoj rejting upiše u skromnom ćošku sajta.

Tagovi

Povezani tekstovi