Međutim, stručnjaci se pribojavaju da bi zbog toga moglo da dođe do skupih pravnih sporova, čiji bi uzrok mogla da bude registracija brendova u različitim sektorima. Na primer, prehrambene i građevinske kompanije u Evropi mogle bi da imaju isti brend, navodi taj list.
Do sada je Evropska komisija odredila 200 zvaničnih registratora čiji je zadatak dodeljivanje novih domena, dok će EURID, konzorcijum belgijskih, italijanskih i švedskih organizacija voditi proces registracije domena „.eu“. Komisija, koja predvodi celu operaciju, nada se da će stvoriti novi „internet prostor“ za Evropu, kao pandan domenima poput „.com“ i „.org“, koji su većinom registrovani u Sjedinjenim Državama i podležu njihovim zakonima. Institucije Evropske unije verovatno će se i same odreći dosadašnjeg domena „.int“ i uvesti novi „.eu“. Sajt Evropskog parlamenta će stoga postati www.europarl.eu, a internet portal EU glasiće www.europa.eu.
E. R.