Kako obezbediti kvalitetno profesionalno upravljanje zgradama?

Donošenjem Zakona o stanovanju i održavanju stambenih zgrada i završetkom obuke za profesionalne upravnike stambenih zgrada i dobijanjem prvih licenci, javlja se potreba za sve aktivnijom saradnjom preduzeća i pravnih lica koja posluju u ovoj oblasti kako bi se omogućilo uspešno poslovanje i obezbedilo kvalitetno upravljanje stambenim fondom u Srbiji.

Udruženje „Inicijativa za kvalitetnije stanovanje“, kao aktivni učesnik u primeni novog zakona, poziva Vas na konferenciju za medije na kojoj će predstaviti zaključke sa održane Sednice Skupštine udruženja.
Sednica Skupštine udruženja biće posvećena potencijalnoj saradnji sa Privrednom komorom Srbije i ostalim udruženjima formiranim nakon licenciranja prvih profesionalnih upravnika, formiranju pravnog tima za saradnju sa državnim institucijama, ali i planu za okupljanje što većeg broja kompanija radi pružanja podrške primeni novog zakona u praksi i obezbeđivanju kvalitetnog profesionalnog upravljanja stambenim zgradama.


Konferencija za novinare
Udruženja „Inicijativa za kvalitetnije stanovanje“

Govornici na konferenciji biće:


O Udruženju „Inicijativa za kvalitetnije stanovanje“
Udruženje „Inicijativa za kvalitetnije stanovanje“, koje okuplja preduzetnike i pravna lica koja se bave poslovima upravljanja i održavanja zgrada, nastalo je 2014. godine u Novom Sadu. Od februara 2017. udruženje prerasta u udruženje na teritoriji cele Srbije. Cilj udruženja jeste da, kao aktivni učesnik u primeni novog Zakona o stanovanju i održavanju stambenih zgrada, doprinese kvalitetnom i profesionalnom upravljanju stambenih jedinica. Udruženje broji 23 kompanije koje se bave poslovima upravljanja i održavanja zgrada.

Za sve dodatne informacije možete kontaktirati agenciju Represent communications. Kontakt osobe: Tanja Vdović Vučetić, [email protected], tel: +381 63 384 256 i Ana Jovanović, [email protected], tel: +381 63 384 261.

Tagovi

Povezani tekstovi