Mreža Pink televizija mogla bi se uskoro proširiti i na Hrvatsku i Sloveniju. Vlasnik Pink-a Željko Mitrović uveliko priprema teren za sopstvenu produkciju u tim zemljama, i namerava da kupi jednu od većih televizija u Hrvatskoj – „Novu“ TV.
Mitrović je, prošlog vikenda, prilikom posete Zagrebu, hrvatskim medijima otkrio da je „uputio pismo o namerama i ponudu, i da očekuje brz odgovor“, a već je otkriveno da ponuda teži 30 miliona evra.
– Rok za odgovor, koji smo dali „Novoj“ TV je 60 dana – kaže za „Novosti“ Tanja Vojtehovski-Stevanov, menadžer za odnose sa medijima TV „Pink“. – Bez obzira na njihov odgovor osnovaćemo produkcijski centar u Hrvatskoj kao podršku informativnom, igranim i tok-šou programima, koji mogu da se rade kao TV most.
Mitrović je najavio da bi produkcijski centri u Hrvatskoj i Sloveniji trebalo da budu otvoreni u narednih šest meseci. Zagrebački, sa jedan ili dva studija, zapošljavao bi oko 50 ljudi, a Pink bi u Hrvatskoj u prve tri godine investirao oko 50 miliona evra.
Kalkulacije o srpskoj televiziji u Hrvatskoj Mitrović je, u izjavi za zagrebački „Jutarnji list“ okarakterisao kao čiste predrasude i najavio da bi program hrvatske verzije „Pinka“ bio prilagođen „lokalnom stavu i lokalnoj TV politici“.
Od detaljne analize zavisiće i eventualno emitovanje turbo-folk muzike, jer je vlasnik „ružičaste“ televizije objasnio da „nije problem praviti kompromise sa gledaocima“. Ukazujući da „svi problemi – i nacionalni i politički i društveni – vidljivo padaju, da stvari idu u boljem pravcu, i da bi hrvatski „Pink“ projekat trebalo doživljavati kao i svaku drugu investiciju“.
Mitrović je, prošlog vikenda, prilikom posete Zagrebu, hrvatskim medijima otkrio da je „uputio pismo o namerama i ponudu, i da očekuje brz odgovor“, a već je otkriveno da ponuda teži 30 miliona evra.
– Rok za odgovor, koji smo dali „Novoj“ TV je 60 dana – kaže za „Novosti“ Tanja Vojtehovski-Stevanov, menadžer za odnose sa medijima TV „Pink“. – Bez obzira na njihov odgovor osnovaćemo produkcijski centar u Hrvatskoj kao podršku informativnom, igranim i tok-šou programima, koji mogu da se rade kao TV most.
Mitrović je najavio da bi produkcijski centri u Hrvatskoj i Sloveniji trebalo da budu otvoreni u narednih šest meseci. Zagrebački, sa jedan ili dva studija, zapošljavao bi oko 50 ljudi, a Pink bi u Hrvatskoj u prve tri godine investirao oko 50 miliona evra.
Kalkulacije o srpskoj televiziji u Hrvatskoj Mitrović je, u izjavi za zagrebački „Jutarnji list“ okarakterisao kao čiste predrasude i najavio da bi program hrvatske verzije „Pinka“ bio prilagođen „lokalnom stavu i lokalnoj TV politici“.
Od detaljne analize zavisiće i eventualno emitovanje turbo-folk muzike, jer je vlasnik „ružičaste“ televizije objasnio da „nije problem praviti kompromise sa gledaocima“. Ukazujući da „svi problemi – i nacionalni i politički i društveni – vidljivo padaju, da stvari idu u boljem pravcu, i da bi hrvatski „Pink“ projekat trebalo doživljavati kao i svaku drugu investiciju“.
Razmišljanje o širenju „Pinka“ ka Hrvatskoj i Sloveniji sasvim je logičan sled događaja, s obzirom na iskustva u regionu, smatra Tanja Vojtehovski. Ona podseća da takva namera postoji već duže vreme i smatra da negativne reakcije u te dve države ne bi trebalo biti, jer je i njihov kapital ušao u Srbiju, bez politiziranja i negativnih reakcija javnog mnjenja. Mitrović je najavio da je redosled poteza isti i za Hrvatsku i za Sloveniju, gde se pregovara sa „Pop“ TV. „Pink“, inače, osim u Srbiji, televizije ima u Crnoj Gori i u Bosni i Hercegovini.
Sanja Remić