Radio beleži neverovatnu slušanost u doba pandemije

Otvarajući Radio dane, predsednica RAB Srbija Maja Rakovic, rekla je da nikada nije bilo važnije okupiti radio stanice. Podsetila je i na to da je RAB Srbija odmah po proglašenju vanrednog stanja u zemlji, brzo reagovala i uputila predloge sa merama za pomoć radio industriji. Tada se RAB Srbija između ostalog obratio Kriznom štabu Vlade Srbije, REM-u, Sokoju, OFPS-u. 

– Skoro svi naši predlozi su usvojeni – istakla je Maja Rakovic, otvarajući Radio dane –  ali moram da podsetim da su već u prvoj nedelji vanrednog stanja sve marketinške agencije i oko 85% klijenata povukli svoje kampanje. Čini se da smo nepravedno zapostavljeni u korist drugih medija, iako radio u ovim trenucima beleži rekorde u slušanosti. – zaključila je predsednica RAB Srbija. 

Otvarajući prve onlajn Radio dane u svetu, državni sekretar Ministarstva kulture i informisanja, Aleksandar Gajović istakao je da okolnosti u kojima se oni održavaju nisu uobičajene, i da su organizovane s ciljem da se odgovori na pitanje „Kako dalje?“, što je visoko profesionalan pristup koje RAB Srbija pokazala ovim putem. 

– Radio stanice u teškim vremenima kakvo je ovo današnje igraju ključnu ulogu, jer je o reč o mediju koji je najbrži, ali i zbog činjenice da radio stanica u Srbiji vode razumni kreatori. Radio tiho pokazuje svoju svrhu, i visoki nivo profesionalnosti – rekao je Gajović.

Učešće u Radio danima uzeli su i predstavnici regulatornih tela i radio stanica iz celog regiona, kao i predstavnici OEBS-a, Privredne komere Srbije, Ministarstva kulture i informisanja, i svih drugih relevantnih institucija sa kojima radio kao medij najbliže sarađuje. Uz to, pohvale za ovakav način održavanja Radio dana i osnaživanje radijske i medijske industrije u doba globalne pandemije stigle su i od „RADIODAYS EUROPE “. 

Teme o kojima se govorilo, izabrale su članice RAB Srbija, poput „Radio – prijatelj koji je u izolaciji dobrodošao u vaš dom“, „Jezički stilovi u programu u vreme pandemije“, „Trendovi slušanja radija širom sveta tokom krize“, „Marketing u doba krize“, „Podkasti u vreme pandemije“, a tema centralnog okruglog stola bila je „Radio u doba korone“.

Tagovi

Povezani tekstovi