Prema nezvaničnim podacima, samo od 21. do 27. avgusta RTS 1, RTS 2, TV „Košava“, „Hepi“ TV, TV „Pink“ i TV B 92 – prekršili su 1.740 puta Zakon o oglašavanju. Tako su sve priče o zaštiti gledalaca od reklamnog terora, pale u vodu, suočene sa moći novca, koji donose reklame. Dok RTS, kao javni servis, koji ubira i pretplatu, ima pravo na šest minuta EPP-a u roku od sat vremena, komercijalnim televizijama su dozvoljeni dvanaestominutni reklamni blokovi. Za sve, međutim, veže ista pravila o načinu oglašavanja, a najčešće kršeno je pravilo o obaveznom dvadesetminutnom razmaku između reklamnih blokova. Tu odredbu RTS 1 prekršio je 150 puta, RTS 2 94, TV „Pink“ 92,. TV B 92 64, TV „Košava“ 56, a najmanje „Hepi“ TV – šest puta.
Zabranu neposrednog oglašavanja u sponzorisanim emisijama oba programa nacionalne televizije prekršila su 115 puta, a daleko za njima sa 36 takvih prekršaja je TV B92, zatim TV „Košava“ 15 i TV „Pink“ sedam puta.
Iz RRA nedavno je upozoreno da protiv emitera koji krše odredbe zakona o reklamiranju mogu biti preduzete mere – od opomene, do trajnog oduzimanja dozvole.




