Mediji o izborima faktografski

Sedam dnevnih listova je, kako je naveo, od 1. do 18. januara objavilo gotovo 1.000 tekstova sa izbornom temom – najviše Danas (204), a najmanje Blic (116) i Kurir (113).
On je primetio da je najzastupljenija tema bila predizborna kombinatorika (19 odsto), potom slede zdravstvo i socijalna politika (18 odsto), ekonomija i korupcija (16 odsto), spoljna politika i integracije (15 odsto), ističući kao zanimljivost da je budućnost Kosova, iako dominantna tema u kampanji, bila zastupljena sa svega 10 odsto.
Veselin Simonović, glavni i odgovorni urednik lista Blic, rekao je da taj dnevnik tokom predizborne kampanje „nikome nije odmagao“, ali da je promovisao demokratske snage da bi svima u državi bilo bolje.
– Nije bilo pritisaka, ali najjači pritisak na mene dolazio je iz glave i on je bio presudan – rekao je Simonović.


N. B.

Tagovi

Povezani tekstovi