(Ne)potrebni ustupci

To je bio prvi pokazatelj da je javnost izgubila medije kao saveznike, ocenila je juče Snježana Milivojević, profesor Fakulteta političkih nauka, na okruglom stolu „Ponašanje i uloga medija u predizbornoj kampanji“, na kojem su predstavljeni i rezultati istraživanja Nezavisnog udruženja novinara Srbije i Medija centra.


Milivojević je ukazala da treba ograničiti uticaj vlasti na izborni proces i kampanju, i sprečiti medijsku promoaciju državnih fukcionera u svrhu partijske propagande.


Prenoseći (uglavnom) stavove političkih stranaka, mediji su odigrali posrednu, ulogu „protočnih bojlera“, ocenila je predesednica NUNS Nadežda Gaće, a za Jovanku Matić, istraživača Instituta društvenih nauka sporna su pravila koja je elektronskim medijima propisala RRA, a koja daju primat interesima partija, a ne birača, kao i kontrola ponašanja medija.


 Istraživanje je pokazalo da analitičkog izveštavanja za vreme kampanje skoro da nije nije bilo, kao i da su stranke diktirale teme, pa su preovladale one vezane za ekonomiju i socijalne probleme, dok su neka goruća pitanja ostavljen apo strani.


S.R.

Tagovi

Povezani tekstovi