Izdanja „Blic pressa“ i dalje najčitanija

Grupacija „Ringier“, koja posluje u 12 zemalja širom sveta, počev od Švajcarske, Centralne i Istočne Evrope i Azije u 2006. godini ostvarila je dobit od 67,8 miliona švajcarskih franaka. I „Blic“, „Blic žena“, „Blic puls“ i besplatne novine „24 sata“, koje su u sastavu „Ringiera“, prošlu godinu obeležili su poslovnim uspehom – vodećom pozicijom među dnevnim i nedeljnim novinama u Srbiji.
Gospodin Mihael Ringier, vlasnik „Ringiera“, na juče održanoj godišnjoj medijskoj konferenciji u Beogradu, saopštio je da je promet ove medijske grupacije u poređenju sa 2005. godinom porastao za 6,5 odsto, a što ukupno iznosi milijardu 337,5 miliona franaka.
– U svim zemljama gde je „Ringier“ prisutan beležimo veliki rast i dobre prihode. Ne samo da investiramo u nove naslove, već ulažemo i u postojeće i trudimo se da oni budu što bolji – istakao je Mihael Ringier.


D. Nišović
Najveći rast prometa od čak 16,5 odsto zabeležen je u Aziji, a sledi sa 15 odsto Centralna i Istočna Evopa, dok je u Švajcarskoj zabeleženo 2,5 odsto.
– U 2006. investirali smo 88,7 miliona franaka, a najveći projekat je bila prva etapa u zameni novinske štamparije u Ostravi u Češkoj Republici. „Ringier“ je širom sveta zapošljavao 6.887 saradnika, što je 6,9 odsto više nego 2005. godine. Promet u koncernu Evropa iznosio je 430 miliona franaka, a tome je doprineo rast osnovih naslova, mnoštvo novih lansiranja i u manjem delu ulazak na tržište u Ukrajini – istakao je Martin Verfeli, generalni direktor Grupacije „Ringier“.
Atila Mihok, generalni direktor izdavačkog preduzeća „Blic press doo“ , koje čine četiri firme“Blic press“, „Blic marketing“, „Blic magazin“ i „24 sata“ naglasio je da je za dve godine prihod skoro dupliran – sa 11,3 miliona evra u 2004. u 2006. ostvareno je 21,4 miliona evra.
– Rast je zabeležen zahvaljujući uglavnom najuspešnijem izdanju,listu „Blic“, kojem konstantno raste tiraž. Dnevno u proseku on iznosi oko 185.000 primeraka, dok je petkom 235.000.Ove godine tiraž već beleži značajan rast. Takođe, i „Blic žena“ od prvog dana je najčitaniji nedeljni i ženski časopis, a besplatne novine „24 sata“ su na trećem mestu po čitanosti u Beogradu. Osim tiraža zauzimamo i prvo mesto po prihodu od oglasa – naglasio je Atila Mihok.
„Blic press doo“ inače ima najveći broj čitalaca u poređenju sa svim drugim izdavačkim kućama – „Kolor pres grupom“, „Politika novine i magazini“, „Adria Media“ i „Novosti“.

Tagovi

Povezani tekstovi