Privatizacija Studija B do kraja godine

Tvrdnje da je posao „unapred dogovoren“ sa poznatim kupcem, zbog čega je i tender raspisan neposredno pred uskršnje praznike, kako bi se onemogućio veći broj zainteresovanih da za svega dva radna dana prikupe potrebnu dokumentacij, nisu tačne, a posledica su elementarnog nepoznavanja privatizacione procedure, kažu u Agenciji.
– Zaposleni u Studiju B reagovali su bez razloga, jer uopšte nije reč o tenderu. Naime, po članu 18 Zakona o privatizaciji, firma je dužna da Agenciji dostavi prospekt koji sadrži osnovne podatke o preduzeću. Na osnovu toga, Agencija je dužna da u roku od 15 dana taj prospekt objavi a sedam dana roka za prijavu, koji se pominju, odnose se na period u kome se prikupljaju pisma zainteresovanosti. Ona nisu obavezujuća, i mogu se dostavljati Agenciji i posle tog roka, ali se na osnovu pristiglih pisama „sondira“ atraktivnost firme, nakon čega se određuje model privatizacije. U slučaju Studija B, potrebno je da se najpre izabere privatizacioni savetnik koji će predložiti model, tendersku ili aukcijsku privatizaciju. Tek kada taj posao bude završen, sledi raspisivanje tendera ili zakazivanje aukcije i očekujemo da će se proces privatizacije te medijske kuće okončati do kraja ove godine – rekao je za Danas Dušan Banović, direktor Informativne službe u Agenciji za privatizaciju.


 M. N. S.

Tagovi

Povezani tekstovi