Oko 60.000 zainteresovanih posetilaca Sajma, među kojima su bile i popularne ličnosti iz sveta kulture, politike, nauke, obrazovanja, muzike posetilo je štand Danasa, a njih oko 20.000 otišlo je zadovoljno jer su, već nedaleko od ulaska u sajamski prostor, za cenu novina „pazarili“ i dobru knjigu.
Ljubiteljima knjige ovaj list je, prema mnogobrojnim komentarima, priredio najlepši doček tokom nedelju dana na Sajmu knjiga, jer su poklonici Danasa, i oni koji će to tek biti, imali priliku da dobiju knjigu na poklon po svom izboru. I ne samo knjigu, nego i brojne poklone koje su obezbedile MTS, P&G sa brendom Head and shoulders, Jafa i Nacionalna geografija.
Zanimljive su bile reakcije ljudi kojima su naši promoteri govorili da će dobiti knjigu na poklon, pritom još po sopstvenom izboru. Bilo je tu velike neverice i nepoverenja. Međutim, nakon obilaska belog štanda sa natpisom Danas, nedaleko od Hale tri, mnogi su zaključili da nema prevare, jer je, prema rečima jednog našeg kupca, „najmanja prevara kada vam neko pokloni knjigu“.
Danasova ekipa od petnaestak ljudi, koju su činili vozači, zaposleni u marketingu i pravnoj službi, računovodstvu i prodaji, kao i novinari, neprestano je animirala prolaznike koji su oduševljeni ponudom prilazili štandu. Oni koji su bili neodlučni koju knjigu da izaberu od šest ili sedam naslova koji su svakodnevno bili u ponudi, mogli su da dobiju preporuku naših prodavaca. Bilo je i onih koji su, odranije, znali za našu akciju i knjige u ponudi, pa su dolazili sa jasnom željom za knjigom. Mladi i školarci, pogotovo tokom Školskog dana na Sajmu, birali su knjige o muzici ili trilere, poput Umetnosti pobune – Rolling Stones, ili Priznanja pop pevačice – Madona autora Ivana Ivačkovića i Gospodara gena Majkla Krajtona, dok su stariji želeli knjige o prelomnim političkim dešavanjima u bližoj ili daljoj prošlosti Srbije. Mnogi od njih posebno su se interesovali za naš specijalni sajamski dodatak Praznik knjige koji je u stručnim krugovima dobio najvišu ocenu u poređenju sa dodacima drugih dnevnih listova.
Dešavanja na Sajmu iz dana u dan pratili su novinari kulturne rubrike našeg lista i svakodnevno izveštavali za Sajamski vodič, koji je pružao sve neophodne informacije o sajmu.
Pohvale i priznanja stizale su sa svih strana. I od onih koji redovno kupuju naš list, ali i od onih koji su Danas držali prvi put u ruci. Neki, koji Danas nisu ranije čitali, dolazili su narednog dana i komentarisali pisanje našeg lista. Bilo je reči o objektivnosti i ozbiljnosti članaka, a posebno o stručnoj analizi dnevnopolitičkih dešavanja u zemlji. Mnogi su dobronamerno savetovali kako da se poboljša sadržaj novina, pa su preporučivali kraće tekstove ili, pak, obrnuto. Neki su želeli da ubuduće u novinama bude mnogo više slika i zanimljivih tekstova koji se bave životom običnih ljudi i prolaznika.
Uspešnosti Danasove akcije doprinelo je i razumevanje i pomoć direktora Beogradskog sajma Anđelka Trpkovića, koji je obezbedio mesto za promociju lista.
Bez izdavača knjiga, koji su velikodušno pomogli Danasovu akciju svojim izdanjima, promocija ne bi bila tako atraktivna i efektna. Partneri našeg lista sa svojim izdanjima bili su Institut za savremenu istoriju, redakcija Evroatlantske regije, Helsinški odbor za ljudska prava, Službeni glasnik, NNK, Dobar naslov, Prometej, Dot-graphic production studio, Pan Evropa adriatic, Društvo za unapređenje marketinga, trojni izdavač Dan Graf, Libris art studio i Braničevo Danas, Krug i Nadežda Radović.
Lidija Valtner