Miroljub Radojković
profesor FPN
– To ne može da zna niko unapred. Sve zavisi od onog što još uvek ne znamo, a to je ko su vlasnici pojedinih medija, pogotovo onih koji se simptomatično pojavljuju pred same izbore i koji će najverovatnije isto tako simptomatično da se posle izbora ugase. Ko plaća orkestar taj bira muziku.
Filip Švarm
odgovorni urednik Vremena
– Mislim da će poziv imati efekta kod onih medija koji odgovorno i savesno obavljaju svoj posao i koji bi to uradili i bez poziva. Na one medije koji su inače nekorektni nikakav poziv nema efekta.
Borislav Miljanović
direktor Mc Ericsson PR
– Da li će ispoštovati poziv to ne znam, ali svakako da će uzeti u razmatranje. To je više stvar imidža i prestiža, nego straha od kazne.
Nadežda Gaće
predsednica NUNS
– Ne znam da li će imati efekta, ali veoma je važno i mi smo zato zamolili kolege da se bave uređivačkom politikom i da ne puštaju neproverene informacije, onako kako su ih dobili od predsedničkih kandidata, već da prave zbirne izveštaje, da ne bismo bili u situaciji da na svakoj televiziji gledamo isto. Apelujemo na sve da se bave svojom uređivačkom politikom.