Da li će imati efekta poziv medijskih udruženja elektronskim medijima da profesionalno i nepristrasno izveštavaju o predizbornim a

 Miroljub Radojković
profesor FPN


– To ne može da zna niko unapred. Sve zavisi od onog što još uvek ne znamo, a to je ko su vlasnici pojedinih medija, pogotovo onih koji se simptomatično pojavljuju pred same izbore i koji će najverovatnije isto tako simptomatično da se posle izbora ugase. Ko plaća orkestar taj bira muziku.


Filip Švarm
odgovorni urednik Vremena


– Mislim da će poziv imati efekta kod onih medija koji odgovorno i savesno obavljaju svoj posao i koji bi to uradili i bez poziva. Na one medije koji su inače nekorektni nikakav poziv nema efekta.


Borislav Miljanović
direktor Mc Ericsson PR


– Da li će ispoštovati poziv to ne znam, ali svakako da će uzeti u razmatranje. To je više stvar imidža i prestiža, nego straha od kazne.


Nadežda Gaće
predsednica NUNS


– Ne znam da li će imati efekta, ali veoma je važno i mi smo zato zamolili kolege da se bave uređivačkom politikom i da ne puštaju neproverene informacije, onako kako su ih dobili od predsedničkih kandidata, već da prave zbirne izveštaje, da ne bismo bili u situaciji da na svakoj televiziji gledamo isto. Apelujemo na sve da se bave svojom uređivačkom politikom.

Tagovi

Povezani tekstovi