Google će promeniti politiku oglašavanja nakon poslednjeg kažnjavanja

Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

Google je pristao da plati kaznu od 267 miliona dolara i promeni svoju politiku oglašavanja nakon što je francuski organ za zaštitu konkurencije otkrio da je zloupotrebio svoju dominantnu poziciju na mreži. Francuska je presudila da Google favorizuje sopstvene usluge oglašavanja na štetu rivala.

Istraga je otkrila da je Google iskoristio svoj dominantni položaj na oglasnim serverima kako bi favorizovao sopstvene usluge u odnosu na konkurente na oglasnim serverima i SSP platformi.

 

Google je u svojoj izjavi objasnio da planira da promeni svoja pravila oglašavanja nudeći izdavačima povećanu fleksibilnost, poboljšanjem kompatibilnosti između menadžera oglasa i nezavisnih servera za oglase.

 

Takođe, kompanija neće ograničavati Ad Menager autore da pregovaraju o uslovima i određivanju cena sa drugim prodajnim platformama.

 

Google-ovo odeljenje za oglase i ranije je bilo na meti francuskih regulatornih tela. Nadzorni organ je 2019. kaznio Google sa 167 miliona dolara zbog nejasnih i nepredvidivih pravila oglašavanja nakon što je bez najave suspendovao Google Ads račun francuske kompanije. Google se takođe sukobio sa regulatornim telom i autorima u Francuskoj zbog upotrebe isečaka sadržaja u svom odeljku vesti.

Tagovi

Povezani tekstovi