Prema njihovim podacima, to je za tri odsto veći procenat korisnika društvenih mreža u poređenju sa 2019. godinom.
Prikupljanje podataka o broju korisnika društvenih mreža u Evropskoj uniji počelo je 2011. godine, kada je njihov procenat iznosio 36 odsto stanovnika. Svake naredne godine, taj procenat se povećavao.
Pod korišćenjem društvenih mreža u okviru istraživanja Eurostat-a uračunate su različite aktivnosti poput kreiranja naloga, slanje poruka i objavljivanja različitog sadržaja.
Danci najviše koriste društvene mreže
Istraživanje je pokazalo da je Danska država u kojoj najveći procenat stanovnika od 16 do 74 godine koristi društvene mreže, te čak 85 odsto njih ima kreiran nalog na nekoj od društvenih mreža.
Danska prednjači i u procentu mladih korisnika društvenih mreža, te čak 97 odsto stanovnika ove skandinavske zemlje starih između 16 i 24 godine ima kreiran korisnički nalog.
Visok procenat stanovništva Belgije takođe koristi društvene mreže, 79 odsto njih, kao i 78 odsto stanovnika Kipra, 75 odsto stanovnika Finske i 74 odsto Mađara.
Italija je jedina članica Evropske unije u kojoj manje od 50 odsto populacije koristi društvene mreže