Netflix se okreće video-igrama

Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

Streaming platforma Netflix planira veća ulaganja u video igrice budući da očekuje slabiji rast broja pretplatnika na uslugu streaminga zbog konkurencije i ukidanja pandemijskih ograničenja koja su držala ljude kod kuće.

Netflix beleži znatno sporiji rast broja novih pretplatnika nakon uzleta u 2020. godini, koji je bio podstaknut merama zatvaranja i ograničenja kretanja koje su vlade uvele kako bi suzbile pandemiju covida 19.

 

Kompanija je u utorak saopštila da je počela da proširuje ponudu video-igrica, koja će biti dostupna pretplatnicima bez dodatnih naknada i u početnoj fazi će biti usmerena prvenstveno na igrice na mobilnim uređajima.

 

Igrice smatramo novom kategorijom sadržaja, nalik našem širenju na originalne filmove, animaciju i televizijske emisije bez scenarija“, saopštila je kompanija.

 

Netflix navodi da je u drugom tromesečju privukao 1,54 miliona novih pretplatnika i sada ih broji ukupno 209 miliona. U istom prošlogodišnjem periodu, na početku pandemije, beležili su 10,1 milion novih pretplatnika.

 

U periodu od jula do septembra očekuju novih 3,5 miliona.

 

Netflixov prihod je u drugom tromesečju porastao 19 posto, na 7,3 milijarde dolara. Neto dobit gotovo je udvostručena, na 1,35 milijardi dolara.

 

Pandemija je ove godine negativno uticala na tv produkciju Netflix-a, suzivši izbor novih naslova. Kompanija je najavila poboljšanje u drugoj polovini godine, izdvajajući nove sezone serija You, Money Heist i The Witcher.

Tagovi

Povezani tekstovi