Njihovo uvođenje kao najbolji potez se pokazalo na Instagramu pa se danas više story-ja objavljuje na toj mreži, nego na Snapchat-u i za mnoge su upravo story-ji najčešće korišćena opcija na toj platformi. Isto se ipak ne može reći za Twitter koji je nedavno zatvorio svoju knjigu s pričama, a tim stopama sada kreće i Microsoft, odnosno LinkedIn.
S obzirom da se ta opcija ne koristi puno, iz LinkedIna su najavili gašenje. Kažu kako su tu opciju predstavili kao zabavan način za brzo deljenje sadržaja te su pri tome “puno toga naučili”. Naučili su, dakle, da poslovnim ljudima story-ji nisu zanimljivi pa će im LinkedIn ponuditi nešto drugačije i bolje.
Ono što korisnici žele, barem je to feedback koji je Microsoft dobio na osnovu iskustva s pričama, su duži i bogatiji video zapisi s kojima će do izražaja doći i njihova ličnost, kao i profesionalnost i stručnost. Takođe, objavili su na blogu, pokazalo se da korisnici žele dodatne kreativne alate s kojima će privući veći angažman i pažnju korisnika.