Malo poverenja građana u medije

Televiziji veruje 57 odsto ispitanika, devet odsto ima poverenje u štampu, a šest odsto u programe radio stanica.
Prema rečima izvršne direktorke „Stratedžik marketinga“ Svetlane Logar, 73 odsto građana istovremeno je uvereno da su mediji izloženi nekoj vrsti kontrole, dok 18 odsto veruje da ne postoji kontrola informacija. Najčešće navođeni mediji preko kojih se građani informišu i koji s jedne strane ulivaju poverenje jednog broja ispitanika jesu televizije B92, RTS, „Pink“. Kao glavni izvor informacija od štampanih medija je list „Blic“, nakon toga „Večernje novosti“.
Građani Srbije najčešće se informišu iz tri do četiri izvora i retko koriste samo jedan izvor.
Dnevni list „Blic“ od svih štampanih medija najbolje informiše o problemima i stvarima koji interesuju građane. Pored televizije kao glavnog izvora informisanja, „Blic“ je na prvom mestu u konkurenciji štampanih medija.

Tagovi

Povezani tekstovi