Dnevni listovi pod kontrolom države ili u njenom vlasništvu o strankama i vlasti izveštavali su gotovo na marketinškom nivou, kažu istraživači.
Izbornim programom u centralnim informativnim emisijima pridružuju im se televizije Pink i B92.
Analiza je pokazala da je jedino N1 imala kritički stav o vlasti, dok su se ostale posmatrane televizije, uključujući javni servis, trudile da se „ne zameraju“ ili bile pasivne i nezainteresovane za izborne teme.
U kampanji su dominirale vesti o Srbiji i ratu u Ukrajini, infrastrukturnim radovima, ekonomiji i nacionalnim interesima.
Kandidat koalicije Patriotski blok za obnovu Kraljevine Srbije Boško Obradović u kampanji za predsedničke izbore najnegativnije je predstavljen u štampi.
List Nova dao je predsnost koaliciji Ujedinjeni za pobedu Srbije, a Danas koaliciji „Moramo“, navode iz BIRODI.
Iako se čini da je u kampanji bilo otvaranja medija za različite opcije, sociolog Dražen Pavlica ocenjuje da mediji nisu iskoristili resurse i pun kapacitet da predsrojeće izbore podignu na viši demokratski nivo.