Mitrović je od vlasnika „Fashiona“ kupio licencu za celu regiju, pa uskoro stiže na ekrane sa 75 odsto emisija preuzetih iz matične kuće sa srpskim titlom i četvrtinom lokalne proizvodnje. Program će se emitovati preko satelita i kablovskih operatera jer Mitrović nema nacionalnu koncesiju za Hrvatsku, niti je može dobiti pre nego što se raspišu konkursi za digitalne frekvencije. Program FTV-a, inače, vlasništvo Mišela Adama, 24 sata cele nedelje posvećen je modi, a u Hrvasku je uglavnom stizao preko „kabla“ ili MadžTV. Prema pisanju “Jutarnjeg”, ovo je konačni Mitrovićev ulazak u hrvatski televizijski prostor. Modni je on najavio još sredinom godine, kad je s Adamom potpisao ugovor. Mitrović je više puta bezuspeš no pokušavao da kupi više lokalnih televizija u Hrvatskoj i umreži ih za emitovanja na nacionalnom nivou. U tim pokušajima “Hrvatski Pink” je naišao na otpor s različitih strana, propala je i kupovina kutinske NET televizije, kao i plan o umrežavanju (koji je Mitrović već primenio u BiH), jer je u Hrvatskoj neizvodiv zbog zakonskih propisa. Sledila je najava kupovine „Nove“ TV, a zatima lavina demantija i različitih poluinformacija. Celom “spektaklu” dat je nacionalni ton i počela je javna rasprava o srpskom folku na hrvatskoj televiziji. Po anketi “Jutarnjeg lista“, veliki broj građana Hrvatske „Pink“ vidi kao omiljeni TV program u budućnosti. Dobio je čak 51,42 odsto glasova anketiranih, ispred „Nove“ s 38,34 odsto. Mitrović već najavljuje da će rasti procenat programa proizvodenog u regionu, a u desetogodišnjem planu je i otvaranje „Fashion cafea“ i „Fashion restauranta“. Vlasnik FTV-a tvrdi da će u saradnji s „Pinkom“ region bivše Jugoslavije na najbolji način promovisati u svetu svoje turističke lepote, organizovaće se i brojna dešavanja, poput izbora za Miss FTV-a i FTVAnjards. Ova dva TV giganta nameravaju da osnuju i Party TV sa sediš tem u Londonu, koji će program emitovati na globalnom nivou.
M. Živić