Milica Milić, direktor za korporativne komunikacije u kompaniji „Kolor pres grupa“(Color Press Group), rođena je 1977. u Novom Sadu. Još kao devojčica pokazivala je afinitet prema jezicima, pa je bilo logično da upiše Filološku gimnaziju u Sremskim Karlovcima.
– Kao i svi karlovački đaci, ponosna sam što sam francuski i engleski jezik savladala upravo u najstarijoj srpskoj gimnaziji, osnovanoj 1791 – priča Milica i ističe da je zahvaljujući profesorki Dragici Pomani izabrala studije francuskog jezika i književnosti.
Nakon druge godine studija počela je da radi u privatnoj firmi za opremanje enterijera, a uporedo s tim upisala je još jedan fakultet – Fakultet za uslužni biznis, smer Menadžment u turizmu.
– Bilo je naporno, ali s obzirom na to da mi je upornost jedna od dominantnih karakternih crta, morala sam da završim započeto – kaže Milićeva koja je menadžment završila kao stipendista fakulteta sa prosečnom ocenom 9,64.
Ostvareni snovi
Direktor za korporativne komunikacije u najvećoj domaćoj izdavačkoj kući kaže da je oduvek želela da radi u medijima.
– Kao devojčica maštala sam o tome da čitam vesti na televiziji ili da budem voditelj neke emisije. Iako tada nisam imala jasnu percepciju o tome šta rad u medijima tačno podrazumeva, svidela mi se pomisao da budem na televiziji i da me gleda mnogo ljudi – priseća se Milica.
Kratko je radila kao radijski voditelj i tu je imala priliku da „iznutra“ otkrije šta znači raditi u medijima.
– Bila sam oduševljena i znala sam da će moj životni poziv biti usko vezan za medije, jer je to dinamičan posao koji svakodnevno donosi iznenađenja, nove kontakte, mogućnosti i edukaciju – priča Milićeva i kaže da je upravo zbog toga nakon studija menadžmenta završila i novinarsku školu „Kolor pres grupe“.
Isticala se marljivošću i željom da uči i napreduje, što su profesori i menadžment „Kolor pres grupe“ primetili i ponudili joj da nakon završene škole ostane u kompaniji.
– Radila sam kao pomoćnik urednika magazina „Brava kaza“(Brava Casa). Ljudi iz menadžmenta su primetili moje sklonosti ka dizajnu nameštaja i opremanju enterijera, pa su predložili da organizujem „launch party“ za novi magazin na našem tržištu – seća se Milica.
Iako je o uređenju prostora dosta znala zbog iskustva sa prethodnog posla, priznaje da je imala tremu, jer je prvi put trebalo da radi PR i marketing za veoma atraktivan magazin.
– Pošto sam uspešno realizovala nekoliko projekata u domenu komunikacija i marketinga, preuzela sam funkciju PR menadžera za celu kompaniju – kaže Milićeva.
Kompanija se širila, a Milica napredovala, da bi pre pola godine bila postavljena na funkciju direktora korporativnih komunikacija „Kolor pres grupe“.
Edukacija pre svega
– U mom odeljenju rade WEB urednici, grafički dizajneri, PR asistenti, menadžeri promocije, i svi vodimo računa o tome da se naša izdavačka kuća, sa više od sto magazina u Srbiji i regionu, uvek predstavi na najbolji način – kaže Milićeva i naglašava da je njen posao da se stara o imidžu kompanije i njenom predstavljanju javnosti.
Posebno je ponosna na to što ima podršku najvišeg menadžmenta kompanije za organizaciju humanitarnih akcija.
– Prave kompanije imaju izgrađenu svest o filantropiji – kaže najmlađa direktorka u „Kolor pres grupi“ i ističe da je između ostalog njena zasluga to što kompanija ima izuzetne odnose s klijentima i saradnicima, jer je zadužena i za osmišljavanje druženja, kako na nivou kompanije, tako i na eksternom nivou.
– Rado odlazim na marketing seminare u Srbiji i regionu – kaže Milica i objašnjava da su ovakvi skupovi značajni za sticanje novih znanja i veština, ali i ostvarivanje poslovnih kontakata od kojih neki prerastaju i u prijateljstva.
Takve su i obuke kod inostranih partnera, kao što su vlasnici licence magazina „Hello!“ u Madridu ili „Joy“ i „Bravo“ u Minhenu.
– Najinteresantniji su mi seminari za učenje stranih jezika u inostranstvu, od kojih bih posebno izdvojila kurs italijanskog na ostrvu Elba – priča Milica i kaže da je po prirodi veoma radoznala i da je jedna od njenih deviza da čovek uči dok je živ.
– Volim da učim, jer nikad se ne zna kada ću to znanje moći da upotrebim. Zato sam, između ostalog, u „Jatu“ završila i obuku za rad u sistemu za bukiranje – kaže Milica i dodaje da bi volela da nastavi školovanje.
Prati stručnu literaturu, član je Evropske asocijacije direktora za komunikacije od koje svakodnevno dobija sve novosti iz oblasti marketinga.
Tanja Janković