Ponuda velika, sadržaj siromašan

Istraživač Instituta društvenih nauka Jovanka Matić istakla je da nacionalne televizije u Srbiji nude šest sati vesti i drugih informativnih emisija, tri i po sata serija i filmova, tri i po sata zabavnih emisija, dva sata reklama i jedan sat sporta.
– Po broju emisija programska ponuda je velika, jer svaka od ove četiri televizije emituje 27 emisija, uključujući i reprize, tokom 18 sati. Po sadržaju, programska ponuda je siromašna, pošto od 11 registrovanih vrsta programa, na sve četiri televizije preovlađuje pet vrsta – informativni, igrani, zabavni, oglasni i sportski program – navela je Matićeva.
Kako je dodala, kultura i umetnost su izrazito zanemarene oblasti programa, kao i dečiji i obrazovni program. Prema njenim rečima, rezultati istraživanja su pokazali da se, kada je reč o programskoj raznovrsnosti programa, izdvajaju tri celine – TV Pink kao izrazito komercijalna televizija sa velikim oglasnim prostorom, RTS 2 sa funkcijom javnog servisa, dok su između njih RTS 1 i TV B92 sa sličnom ponudom.
Istraživanje je sprovedeno u periodu od 10. do 16. novembra prošle godine.

Tagovi

Povezani tekstovi