Konkurs–Local Press LAB 2.0.

local-press

Poslovno udruženje asocijacije lokalnih nezavisnih medija „Lokal Pres“, uz podršku organizacije Free Press Unlimited, raspisuje interni konkurs za odabir inovativnih ideja koje imaju za cilj da unaprede i podrže rad lokalnih medija. Konkurs je deo većeg programa koji ima za cilj da stimuliše profesionalne standarde, uređivačku autonomiju i rad u javnom interesu.

 

Na konkursu će biti odabrano šest medija koji će najpre proći analizu kapaciteta, sadržaja i okruženja, a zatim krenuti u razvoj i testiranje novih ideja uz pomoć i podršku Sekretarijata udruženja, kao i lokalnih i regionalnih konsultanata i trenera.

 

 

Konkurs obuhvata dve programske celine:

Lot 1 – namenjen je članicama koje žele da  utemelje svoje mesto u zajednici kroz razvoj inovativnih modela saradnje sa građanima

 

Lot 2 – namenjen je članicama koje žele da smanje stepen zavisnosti od  finansijskih sredstava iz javnih izvora, testirajući modele marketinga i prodaje (online i offline)

 

 

Konkursna procedura

Konkurs je otvoren do 27. novembra 2022. godine. Za prijavljivanje  potrebno je popuniti online formular i uneti snimljeni video u dužini od maksimalno 90 sekundi. U videu bi trebalo predstaviti šta projektni tim želi da postigne realizacijom predložene ideje kao i šta   im je glavna motivacija.

 

Predstavnici Sekretarijata Lokal Pres i organizacije Free Press Unlimited odabraće  6 medija za podršku predloženih ideja.  Realizacija ideja će podrazumevati sticanje novih znanja i veština kroz mentorsku i ekspertsku  pomoć kao i  finansijsku  podršku.

 

 

Glavni kriterijumi  za odabir su:

Profesionalizam i kvalitet sadržaja

Kreativnost ideja

Motivacija projektnog tima

Organizacioni kapaciteti

Prethodno iskustvo u saradnji

Učestvovanje u sličnim projektima

 

 

 

Dodatni kriterijumi za članove koji žele da se prijave za Lot 1 su:

Poznavanje publike

Saradnja  sa publikom

 

 

Dodatni kriterijumi za članove koji žele da se prijave za Lot 2 su:

Diversifikacija prihoda

Stepen zavisnosti od javnih sredstava

Postojanje najmanje jednog lica koje se bavi marketingom i prodajom.

 

 

Da bi se prijavili na konkurs neophodno je da:

Popunite konkursni formular

Snimite i prikačite video u trajanju  do maksimalno 90 sekundi.

 

Sve dodatne informacije članicama će biti na raspolaganju tokom online  informativne sesije organizovane povodom ovog internog konkursa  koja će biti organizovana u  utorak,  22. novembra 2022. godine u 12,00 sati.

 

Link sesije će biti naknadno poslat na email adrese članica.

Tagovi

Povezani tekstovi