Mediji da podstiču odgovornost

Zato bi mediji morali da budu partneri u podsticanju društvene odgovornosti preduzeća i da ukazuju na društveno neodgovorna ponašanja, rečeno je juče u Asocijaciji medija na okruglom stolu o ulozi medija u izveštavanju o društveno odgovornom ponašanju.


Jogeš Čoen, glavni savetnik za odgovorno poslovanje BBC, rekao je da BBC kao nekomercijalni državni servis sa oko 23.000 zaposlenih veoma drži do društvene odgovornosti, od toga da ima humanitarni fond, preko ulaganja u „pametne“ poslovne zgrade, do upošljavanja osoba sa invaliditetom.
– Postoji kriza inteligencije u medijima, forsira se čista zabava poput „Velikog brata“, „Pop idola“, nema sadržaja koji mogu da utiču na obrazovanje gledalaca i čitalaca. Mediji moraju da izveštavaju o aktivnostima kompanija u oblasti društvene odgovornosti – kaže Čoen.
Jelena Krstović, direktor korporativnih komunikacija u „Delta holdingu“, naglašava da je ova firma integrisala društvenu odgovornost u svoju poslovnu filozofiju, od odnosa prema zaposlenima do humanitarnih fondova i vođenja računa o emisiji zračenja.
Siniša Đurić iz Balkanskog fonda za inicijative ističe da je angažovanje kompanija u sferi društvene odgovornosti dobrovoljno i ukazuje da kompanije zameraju medijima da daju prioritet skandalima nad dobrim vestima, da reaguju zakasnelo i da većina informacija o društvenoj odgovornosti završava u uredničkim „kantama za otpatke“.


D.P.V.

Tagovi

Povezani tekstovi