Blic po treći put bira preduzetnika godine

 Akcija će se održati početkom 2010, a pobedniku sledi nagrada od 30.000 evra, koju će, po utvrđenim pravilima konkursa, morati da iskoristi za unapređenje poslovanja.


Stručni žiri će se rukovoditi profitabilnošću, likvidnošću preduzeća, izvoznim rezultatom i potencijalima u 2009, brojem zaposlenih i novozaposlenih…..
Vojislav Tufegdžić, urednik akcija dnevnog lista, izjavio je da će „Blic” predstaviti 50 najuspešnijih preduzeća, a da će do kraja akcije članovi žirija posetiti top 10 preduzeća.
– Osnovni cilj akcije je promocija sektora malih i srednjih preduzeća (MSP), u okviru kojeg radi skoro 70 odsto zaposlenih u Srbiji – rekao je Tufegdžić.
Akciju je otvorio i Mlađan Dinkić, ministar ekonomije, istakavši da su MSP okosnica srpske privrede.
– Za prvih 10 meseci 2009. u sektor MSP plasirano 900 miliona evra, od čega je više od 200 miliona evra odobreno u okviru programa Vlade Srbije za očuvanje finansijske stabilnosti po subvencionisanim kamatnim stopama – rekao je Dinkić. Glasaće za Gorana Pekovića, koga je predložilo Međunarodno udruženje propagandista, i Milovana Vitezovića, delegata Kulturno-prosvetne zajednice Beograda.

Tagovi

Povezani tekstovi