Medije dave i beda i strah

Loše promene regulatornog okvira, sprovedene protiv volje samih medija, i zbog mogućih posledica, značajno otežavaju situaciju, ocenila je Asocijacija nezavisnih elektronskih medija u svojoj publikaciji „Monitoring medijske scene u Srbiji“, za koju je istraživanje sprovedeno od avgusta do oktobra ove godine. Ni najavljena izrada medijske strategije koja treba da doprinese definisanju prioriteta, nije odmakla dalje od najave. Profesorka beogradskog Fakulterta političkih nauka Snježana Milivojević kaže da od početka tranzicije 2000. godine, mediji u Srbiji nisu dobili znatniju šansu, pa nije čudo da danas „osećaju strah“ pred promenama. – Razlog za koncipiranje medijske strategije, koja bi postavila osnov za bar tri do pet godina, je informaciono društvo. Ono je došlo do naših granica, ne samo zbog digitalnih signala već i što su mnogi građani Srbije toliko medijski pismeni da zahtevaju da žive u njemu – navela je ona.

Tagovi

Povezani tekstovi