Digitalk Media Days
Ovaj događaj će 26. i 27. oktobra okupiti, kako navode organizatori, sve relevantne učesnike medijskog tržišta – medijske agencije, tehnološki partneri, izdavači, novinari, oglašivačke mreže i oglašivači, konsultanti, donatori i svi oni koji su zainteresovani da učestvuju u kreiranju i oblikovanju medijske slike u Srbiji i regionu.
Učesnike očekuje dva dana programa, više od 20 govornika koji će kroz predavanja, panele, radionice i studije slučaja podeliti svoje znanje i iskustvo. Kako ističu organizatori, biznis modeli se menjaju, i u ovoj epohi, imperativ je jasan: shvatiti, zadobiti poverenje i ostati stalnoj u potrazi za dubokom vezom sa publikom čija je pažnja najvažnija valuta.
Srđan Erceg, ispred Infinity Lighthouse produkcije, podeliće sa učesnicima kako jedna nezavisna produkcija i izdavačka kuća fokusirana na ljubitelje sportskih sadržaja može poslovati profitabilno na tržištu Srbije.
Vuk Brajović, ispred agencije Providence, koja je zvanični zastupnik Viber-a za Srbiju i region, predstaviće zanimljive primere profesionalne upotrebe najrasprostranjenije mreže za razmenu poruka i sadržaja.
Nevena Tomović, ispred magazina LICEULICE, podeliće iskustva fundraisinga zahvaljujući kome organizacija i magazin uspešno funkcionišu već 13 godina.
Među predavačima je i Aleksandar Ašković, konsultant za poslovnu primenu i komercijalizaciju Youtube sadržaja koji je zaslužan za veliki uspeh SportKlub, BalkanTrip i brojnih drugih Youtube naloga.
Ivan Bevc, osnivač izdavačke kuće Booka, urednik i domaćin 100 minuta buke podkasta, i pokretač City magazine u Srbiji, koji će podeliti svoje iskustvo kako izdavački biznis može da bude održiv bez kompromisa kada je kvalitet u pitanju.
Na konferenciji će biti i Miloš Mileusnić, osnivač Naslovi.net i autor Liteanalytics platforme, koja vlasnicima sajtova omogućava jednostavnu analitiku poseta i izveštavanje, poštujući privatnost posetilaca naših sajtova i GDPR legislativu.
Na konferenciji će biti prikazani primeri dobre prakse i zanimljive studije slučaja iz Srbije i regiona. Poseban segment konferencije biće posvećen upotrebi veštačke inteligencije (AI) u novinarstvu – od kreiranja sadržaja do vizualizacije podataka.
Pored nekoliko lokalnih stručnjaka, radionicu na temu primene AI u novinarstvu održaće Dejv Birs, čije je kurseve za praktičnu primenu AI alata u profesionalne svrhe na platformi LinkedIn Learning je pohađalo više od 100.000 polaznika u poslednjih godinu dana.
Sve dodatne informacije o Digitalk Media Days konferenciji, koja se održava 26. i 27. oktobra u Nišu, u hotelu Tami Residence, možete pronaći na sajtu konferencije.
Digitalk Konferencija Niš
Drugi događaj – Digitalk konferencija Niš, biće održan od 27. do 29. oktobra.
„Naš recept je jednostavan – dovesti naše najbolje iz sveta, lidere iz zemlje i okruženja, lokalne heroje, mlade ljude sa sjajnim idejama i vrhunske profesionalce koji mogu da unaprede naše znanje i podstaknu nas na promenu razmišljanja koja nam je preko potrebna“, naveo je, govoreći o ideji ovog skupa, jedan od osnivača Digitalk-a Ivan Minić.
Kako su saopštili organizatori, na ovoj konferenciji očekuje vas Vladimir Petković – Head of Applied Tech, 3D&I u kompaniji Adobe, čija poslednja dva projekta za NASA i Smithsonian muzej oduzimaju dah. Inače, on je i dizajner svih štampanih materijala za prvu konferenciju u Nišu davne 2006. godine.
Među učesnicima je i Tomislav Car – danas CEO Productive, a starijima poznatiji kao osnivač i direktor product studija Infinum koji već skoro 20 godina pravi neverovatno dobre digitalne proizvode. Takođe, aktivan je kao suosnivač u CircutMess-u, jednoj od globalno najaktuelnijih najlepših priča o STEM edukaciji za najmlađe.
Svoja iskustva preneće Vedran Sorić – suosnivač ProdajnogMindset-a i čovek koji je doveo Jordana Belfort-a u Hrvatsku, a koji se već 20 godina bavi prodajom i treninzima prodaje nakon kojih prodavci više nisu „najdosadniji i najužasniji ljudi“ na svetu.
Na konferenciji će učestvovati i Nenad Vukušić – osnivač Copyraonice i kopirajter sa više od 15 godina iskustva u radu sa kompanijama koje žele da bolje, jasnije i efikasnije komuniciraju sa svojim korisnicima. Radio sa najvećim klijentima u regionu, i na mnogo zanimljivih kampanja, pa između ostalog i reklamu za Fantu koja se prodala u devet zemalja EMEA regije.
Na konferenciji možete čuti i Andraža Logara – osnivač kompanije 3fs koja već 20 godina pravi fantastične digitalne proizvode za sopstvene potrebe, ali i potrebe najzahtevnijih klijenata širom sveta u oblasti finansija, telekomunikacija, medicine i drugim. Od nedavno predsednik Slovenačkog tehnološkog foruma.
Svoja iskustva preneće i Darko Marković, dizajner i 3D koncept artist koji je radio na Matrix 4, DNEG, Sony Outcast, Coldplay, EnergyX, Star Trek Picard, Black Adam, a čija je lična i profesionalna priča beskrajno zanimljiva.
Govoriće i Vladimir Vukićević – danas osnivač Better & Better, kompanije koja kroz oralnu higijenu pomaže korisnicima da se suplementiraju vitaminima i mineralima koji im nedostaju. Vukićević je, kako navode organizatori, prethodno napravio dva izuzetno uspešna startup-a, ali je njegova lična priča mnogo vrednija i kompleksnija od toga.
Na konferenciji će biti i Vlada Tošić, Nišlija koji je danas direktor u globalnom marketing timu kompanije Coca-Cola, a koji je od nedavno osnivač digitalne startup kompanije koja se bavi softverskim rešenjem koje unapređuje kompanijsku kulturu.
Pored navedenih, očekuje vas još više od 20 sjajnih ljudi, a više o programu i potvrđenim predavačima možete pronaći na zvaničnom sajtu konferencije.