Gde se „udara“ u finišu kampanje?

Slika: Canva
Slika: Canva

Vlast i opozicija ulaze u završnicu predizborne kampanje. U poslednjoj nedelji  pred izbore stranke i koalicije bore se za svaki glas direktnom komunikacijom sa biračima na štandovima, na tribinama i konvencijama.

Osmesi na plakatama, profili na društvenim mrežama, pojavljivanja na televizijama sa nacionalnom frekvencijom, po koji kućni snimak političkog protivnika, oštre reči prema nezavisnim medijima. I dok predizborna kampanja koju su mnogi okarakterisali kao najprljaviju do sada ulazi u završnicu, građani se tiho osmehuju i nešto primećuju.

 

Iako je i sam predsednik Vučić, ujedno i nosilac SNS liste mnogo putao isticao da politika nije matematika, čini se da ga demantuje cifra od oko dva miliona evra, koliko je vladajuća partija prema analizi Transparentnosti Srbija potrošila za mesec dana predizborne kampanje i to samo na oglašavanje na televizijama sa nacionalnom frekvencijom.

 

Prilog Anite Ikanović iz emisije „Među nama“ pogledajte na Nova.rs.

 

Tagovi

Povezani tekstovi