Olakšicama za medije do veće društvene odgovornosti

Ovaj stav izneli su direktori i glavni i odgovorni urednici najvećih medija u Srbiji na jučerašnjem skupu u Beogradu, pod nazivom „Mediji, kompanije i društvena odgovornost” koje su organizovali „Biznis info grupa” i nedeljnik „Vreme”. Na ovom skupu ukazano je na složenu ulogu medija u oblasti društvene odgovornosti, jer su oni istovremeno i promoteri te vrste odgovornosti, ali i njeni akteri.
– U prirodi novinarskog posla je da budu skeptici kad je u pitanju društvena odgovornost. Novinari moraju da se upitaju šta se krije iza nečega što se naziva društveno odgovorna akcija. Ideja je da pišu šta je korupcija, šta je kriminal, da razotkriju kada je reč o marketinškom triku, a kada o iskrenoj društvenoj brizi za društvenu zajednicu – istakao je Veselin Simonović, glavni i odgovorni urednik listova „Blic” i NIN.
Aleksandar Tijanić, generalni direktor Radio-televizije Srbije, poručio je da država mora da se pobrine da što više medija preživi, da napravi uslove u kojima će se komercijalnim medijima isplatiti da rade i da postoje i da se pobrinu za uslove da njen javni servis funkcioniše.
– U poslednjih nekoliko godina izgradili smo imidž društveno odgovorne kompanije i vodili niz akcija koje pomažu društvu. Međutim, ponašanje države u ovoj priči nije adekvatno. Na primer, za izgradnju sigurnih kuća državi smo platili kao da smo gradili komercijalne kuće – naglasio je Veran Matić, direktor i glavni i odgovorni urednik B92 i rekao da je isti slučaj i sa drugim akcijama.


V.M.D.

Tagovi

Povezani tekstovi